השמה מכל הלב

השמה מכל הלב

המרכז האקדמי לב מציע לכם שירותי השמה - בחינם - של בוגרים איכותיים ושל מצטיינים במקצועות המבוקשים ביותר בשוק

שיתוף
שי גלבוע

שי גלבוע

כנס פיתוח מקורות הגיוס 2014 נגע לא אחת בקשרי אקדמיה כמקור גיוס איכותי וחשוב שלא כרוך בתשלום. למי שעדיין לא השתכנע שיצירת קשר עם מוסד אקדמי היא חשובה לא פחות ואולי אף יותר מפרסום מודעה במדור דרושים – נציגי המרכז הקדמי לב הציגו בפניו טיעון משכנע.

המרצים:

שי גלבוע (אל"מ במיל) בעל תואר ראשון בפיסיקה/אלקטרואופטיקה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, שימש בתפקידים בכירים בתוכנית החלל של משרד הביטחון, ומשמש מזה כשנתיים מנכ"ל המרכז האקדמי לב.

יעל גנדמן, בעלת תואר שני במדיניות ציבורית ותואר ראשון בחינוך מהאוניברסיטה העברית, בעלת ניסיון רב בחינוך בלתי פורמלי, הדרכות, ועבודה במלכ"רים.חסויות כנס מקורות הגיוס 2014

המרכז האקדמי לב משתרע על פני שלושה קמפוסים ברחבי הארץ כשהוא מחולק לשני קמפוסים בירושלים (האחד לגברים והשני לנשים) ועוד קמפוס אחד ברמת גן. 5,000 סטודנטים רשומים למסלולים השונים ללימודי הנדסה (אלקטרוניקה, תוכנה, מערכות תקשורת, תעשייה וניהול) וכן למסלול תואר ראשון בחשבונאות עם השלמה למבחני הלשכה. המרכז מציע מסלול ללימודי ביו אינפורמטיקה וסיעוד, וכן תעודת הוראה ללימודי מקצועות הליבה והוראת המדעים לבוגרי תואר ראשון במדעים.

היתרונות הייחודיים של המרכז האקדמי לב ואיך הם יכולים לשרת את הארגון שלך:

  • המרכז האקדמי לב מפעיל חממה טכנולוגית כך שכל סטודנט שיש לו רעיון יכול להציע אותו ולזכות בתמיכה של מנטור שמלווה אותו תקציבית ומקצועית.
     
  • המרכז האקדמי לב מחובר לתעשייה בין היתר באמצעות צוות היגוי שמורכב מאנשים בתעשיות הממלאים תפקידי מפתח הנדסיים והם מתבקשים לעיין בסילבוס ולתת חוות דעת על מנת להפוך את תוכנית הלימודים לכמה שיותר מוכוונת שוק. הם יודעים להגיד אילו מגמות מאפיינות את התחום ואילו קורסים נחוצים (כמו פיתוח אפליקציות אנדרואיד). במקביל, הם כמובן יודעים לזהות תכנים שקיימים בסילבוס שכבר אינן אקטואליים לתעשייה.
     
  • המרכז מפעיל סדרה של קורסים שנלמדים במסגרת לימודי חוץ או לימודים במסגרת התואר שהם בהתאם לדרישות השוק. כך שאם ארגון מזהה שהוא עומד לקראת שינוי או שהתחום עומד לחדור לאיזשהו שינוי וזה יוביל לביקוש לעובדים עם ידע מסוים – הארגון רשאי לפנות למרכז ולבקש שיפתח קורס ייעודי. הארגון יכול לבקש לבנות קורס עבור העובדים שלו או לבקש שיפתח קורס ספציפי כדי שבסופו הוא [הארגון] יוכל לקלוט בצורה מסודרת את הבוגרים ישר לעבודה.

המרכז האקדמי לב מפעיל מחלקת קשרי אקדמיה המשמשים מתאמי עבודה, ועבור מעסיקים זו חברת השמה שעובדת עמם ועבורם ללא עלות. האינטרס שלהם הוא מובהק – לחבר את הסטודנטים שלהם ואת הבוגרים לארגונים כדי שיגיעו לתפקידי מפתח. זה אומר שתפקידה של המחלקה הוא בין היתר לזהות את העובדים המצטיינים הן בהיבט המקצועי והן בהיבט של יכולות ניהול וכישורים אישיים. כאשר מזהים סטודנט עם יכולות, מובילים אותו למסלול של ניהול כדי לתת לו כלים נוספים לממש את הפוטנציאל שלו.

מסלול זה מאפשר לכם כמגייסים להגיע למאגר אדיר של בוגרים איכותיים שסיימו זה עתה לימודים או עומדים לסיים לימודים והם בקיאים בשיטות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הם כבר מכווני שוק מקצועית ומנטלית. שי גלבוע: "הסטודנטים שלנו מוכנים לצאת לעבודה מכל הבחינות. רק לסבר את האוזן, יש לנו פיתוחים של מכשירים לבדיקות רפואיות לא פולשניות. זה נמצא בניסויים בבתי חולים והסטודנטים שלנו כבר עבדו על הפיתוח שלהם. הם יכולים להשתלב בעבודה עם מעט מאוד הכשרה."

יעל גנדמן: "כמה מכם עובדים עם יחידות הכוון באוניברסיטאות? כמה מכם מקבלים שירותי השמה, כלומר קורות חיים שסוננו במיוחד לפי דרישות התפקיד שלכם? בודדים מנצלים את הפריווילגיה הזו. אנחנו מעניקים לכם שירותי השמה שמחברים אתכם למאגר של 10,000 מועמדים איכותיים שכוללים סטודנטים ובוגרים עם ניסיון קונקרטי. שירותי ההשמה שלנו כוללים כאמור סינון קורות חיים, ראיון טלפוני ולעתים אף ראיון פרונטלי ורק אז אנחנו מפנים את המועמד למעסיק. זה יכול להיות סטודנט מבטיח וזה גם יכול להיות בוגר שלנו שכבר צבר 10 שנות ניסיון כמהנדס בתעשייה. כל השירות הזה ניתן כאמור ללא עלות.

"לשירותי ההשמה שלנו של תלמידים יש ערך מוסף עבור המעסיקים – העובדה שאנחנו עוקבים אחרי הסטודנטים שלנו בהיבט של התפתחות אקדמית וגם אישיותית. אנחנו מקבלים חוות דעת ממרצים ויכולים להגיד לכם אילו מהסטודנטים משתתפים, חברתיים, בעלי חוש מנהיגות, איך המרצים שלו רואים אותו בהיבט של יכולת חשיבה ויכולת התמודדות. זה נותן רובד נוסף לחוות הדעת המקצועית על כל מועמד."

כיצד ניתן להגיע למאגר הסטודנטים והבוגרים של המרכז האקדמי לב?

המרכז מקיים ירידי תעסוקה המהווים נקודת מפגש בין המעסיקים לסטודנטים והבוגרים. בנוסף, ניתן לפנות ליחידת להכוונת סטודנטים עם תיאור משרה והם יתחילו לסנן עבורכם מועמדים. גנדמן: "גיוון בתעסוקה – אם אתם מעוניינים לקלוט חרדים – נשים וגברים – אנחנו יכולים להציע לכם חרדים שעברו מסלול לימודים של חמש שנים, ממכינה ועד לסיום תואר. הם מדובר באנשים רציניים המעוניינים להשתלב בתעשייה ולהצליח. חרדים נוטים להישאר בארגון לטווח ארוך. משרד הכלכלה עומד להשקיע 500 מיליון שקלים ביוזמה שמטרתה לדרבן מעסיקים לקבל חרדים. על כל עובד חרדי שייקלט, המעסיק יקבל הטבה. אנחנו מציעים לכם גישה לאלפי מועמדים מהמגזר החרדי, כשחלק מהם עדיין לא החלו לחפש עבודה. כך שיש לכם אפשרות להגיע אליהם לפני כולם."

לכנסים נוספים – לחצו כאן: כנסי משאבי אנוש

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה