שדרוג למערכת תכנון משאבי האנוש של ה-FBI

שדרוג למערכת תכנון משאבי האנוש של ה-FBI

חברת Accenture זכתה במכרז לשדרג את תוכנת משאבי האנוש של ה-FBI. ותכניס למערכת שדרוגים שלה החל ממאי הקרוב

שיתוף
ניהול משאבי אנוש
ה-FBI מנהל את משאבי האנוש שלו צמוד צמוד

חברת ה-IT האמריקנית, Accenture, זכתה הבוקר (יום ג') במכרז שהוציא ה-FBI בכדי לבחור את החברה שתשדרג ותנהל עבורה את המערכת לתכנון משאבי אנוש בארגון. כחלק מתנאי החוזה בין ה-FBI ל- Accenture, האחרונה תתקין שדרוג לתוכנה הקיימת של ה-FBI, תשמר ותשמור על התוכנה החדשה שתתוקן במחשבים הרגישים של הארגון.  

"על ידי זה שאנחנו נעים קדימה בכל הקשור לגיוס כוח אדם בחברה, ה-FBI יוכל להגדיל את היעילות של התהליכים ולפשטם" טען השבוע, ג'ון מאטצ'ט, אשר מוביל בפועל את בטיחות המידע של הארגון.

שילובה של התוכנה של Accenture, הנקראת – Sentinel במערכת של ה-FBI, אמור להתרחש במאי הקרוב. זאת למרות שבארגון מחכים למערכת שכזו כבר למעלה משנתיים וכי על פי הערכות המוקדמות מאמצע השנה שעברה, מנהל משאבי האנוש של הארגון כבר היה אמור להשתמש בה. אלא שרצף תקלות שנתגלו באחד התרגולים שלה גרם לעיכוב בכניסתה הרשמית לשירות הביטחון האמריקאי.

למרות כל הסיבוכים, הפרויקט, שעלה עד כה 292 מיליון דולר, נמצא עדיין בתוך התקציב שהארגון הקציב לו (451 מיליון דולר). כעת ב-FBI מקווים כי השינויים שעוד צריכים להיעשות בתוכנה בכדי שהיא תפעל כראוי לא יעלו יותר מידי את מחירה.

החוזה בין Accenture לבין ה-FBI, נחתם לשנה עם אופציה לארבע שנים נוספות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה