רעיונות מדליקים למתנות חנוכה לעובדים

רעיונות מדליקים למתנות חנוכה לעובדים

חג החנוכה מתקרב ואיתו מגיעות ההתלבטויות איזו מתנה לקנות לעובדים שתהיה מקורית, מדליקה ותאיר להם את החג ואת סביבת העבודה

שיתוף
 גאדג'טים מדליקים לחנוכה לעובדים

 גאדג'טים מדליקים לחנוכה לעובדים

תלושי שי הם המתנה המקובלת והמוכרת. עם זאת חברות לעיתים מצרפות מתנה קטנה נוספת או כחלופה לתלושים, שתהיה אישית יותר ותרגש את העובדים.

 

לרגל חג חנוכה, להלן כמה אפשרויות למתנות מקוריות ומפתיעות במיוחד שתוכלו לשמח בהן את העובדים שלכם: 

 

 

 

רמקול Bluetooth

aquatune-5712

רמקולים ניידים עם איכות צליל גבוהה יכולים לשמש את העובדים גם למשרד לשמיעת קבצי וידאו או מוזיקה שקטה בזמן העבודה וגם לבית. דוגמה לרמקול כזה הוא Aquatune 5712 דגם פשוט ועמיד שאינו יקר ומעוצב בחן.

חגורה לנשיאת חפצים Flipbelt

flipbelt

בחברות המעודדות תכניות בריאות וספורט לעובדים, ניתן להמשיך את המתכונת עם Flipbelt כמתנה לחנוכה. Flipbelt היא חגורה לנשיאת המכשיר הנייד, המפתחות וחפצים נוספים בזמן האימון בחדר הכושר או בזמן ריצה. ניתן גם לצרף לה תאורה או מחזיר אור לריצות ואימונים בחוץ בשעות הערב והלילה.

אזניות ספורט

sport-headset

פריט נוסף חובה לעוסקים בספורט הוא אזניות ספורט נוחות ואיכותיות לשמיעת מוזיקה במהלך האימונים. אזניות ספורט ניתן להשיג כיום במחירים סבירים מאוד כמעט בכל מקום. חשוב להקפיד על איכות השמע ועל נוחות השקעים לטובת המשתמשים.

 

ספל קפה מחליף תמונות

heat-changing-coffee-mug

ספל קפה שמחליף את הציורים על גביו, הוא מתנה מדליקה ומשמחת מאוד. באתרים כמו אמזון תוכלו למצוא את ה- Heat Changing Constellation Mug, שכאשר מוזגים לתוכו שתיה חמה הוא משנה את תצוגת הכוכבים שלו ואת הצבעים שלהם. התכוננו להרבה ביקורים בעמדות הקפה.

 

שלט טלוויזיה Fire TV Stick

fire-tv

שלט הטלוויזיה החדש של אמזון – Fire TV Stick מגיעה עם אפשרות שליטה קולית מרחוק ומאפשר למשתמשים לסנכרן אפליקציות כמו נטפליקס והולו. מתנה מקסימה לחובבי סדרות טלוויזיה וסרטים.

 

ערכת הטענה ניידת

travel-charging-kit

מתנה מומלצת לעובדים, פונקציונאלית ויעילה מאוד לעובדים שנוסעים הרבה היא ערכת הטענה ניידת ((Travel charging kit. הערכה מאפשרת להטעין 3 מכשירים בו זמנית באמצעות שקעי USB ואף מארגנת את המכשירים בכיס הנסיעות המובנה.

נקודת עגינה למטען

monkeyoh-cord

מי ששומר על מטען לטלפון הנייד במשרד, יודע כמה קל לאבד אותו בין כל החפצים המפוזרים במגירה. ה- MonkeyOh cord עוטף את כבל הטעינה יחד עם הטלפון הנייד כך שהמטען תמיד יהיה זמין ונגיש לשימוש. בנוסף הוא שומר על סדר בסביבת העבודה.

 

 

תג לאיתור המפתחות

bluetooth-tracking-tag

האם קרה שהעובדים שלך אחרו לעבודה כיוון שלא מצאו את המפתחות של המשרד או של הרכב? תג מעקב Bluetooth tracking tag, הוא מתנה נהדרת שיכולה לחסוך את עוגמת הנפש של אובדן המפתחות. יישום להורדה מאפשר למשתמשים להסתנכרן עם התג שמוצמד למפתחות, כשכפתור התראה על התג מכוון אותך אל מיקומם. הרעיון פועל לשני הכיוונים – התג יכול לסייע לך למצוא את מכשיר הטלפון בו נמצא היישום, במקרה שאיבדת אותו.

 

שעון עם מסגרת לתמונה

clock-photo-frame

אם העובדים שלכם סופרים בסוף היום את השעות שנותרו להם עד שיגיעו הביתה לאהוביהם, המתנה הזו מתאימה להם בדיוק. שעון עם מסגרת לתמונות יאפשר להם לספור את הדקות האחרונות תוך צפייה בתמונות של האנשים אותם הם אוהבים. השעון מופעל באמצעות סוללה ומציג את השעה, התאריך, היום, והטמפרטורה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה