רומי ברטוב מאגף משאבי אנוש והדרכה בכפ"ס זכתה בפרס הוקרה

רומי ברטוב מאגף משאבי אנוש והדרכה בכפ"ס זכתה בפרס הוקרה

עיריית כפר סבא העניקה תעודות הוקרה ל- 22 עובדים מצטיינים

שיתוף
העובדים המצטיינים בטקס החגיגי. צלם: רמי זרינגר

העובדים המצטיינים בטקס החגיגי. צלם: רמי זרינגר

בטקס מרגש וחגיגי שהתקיים באודיטוריום בית ספיר, העניקה עיריית כפר סבא תעודות הוקרה והערכה לעובדים מצטיינים. הטקס התקיים במעמד ראש העיר, צביקה צרפתי, מ"מ מנכ"ל העירייה- איתי צחר ומכובדים נוספים. השנה קיבלו 22 עובדים את תעודת ההצטיינות בנוכחותם של עובדי עירייה רבים ובני משפחה נרגשים, כשאת הטקס ארגן אגף משאבי אנוש והדרכה בעיריית כפר סבא.

תעודת היחידה המצטיינת של עיריית כפר סבא הוענקה לסייעות החינוך המיוחד בבית הספר "גוונים". סקטור הסייעות והסייעים בביה"ס עובד בשיתוף פעולה מלא עם עובדי ההוראה והטיפול, קולט את תלמידי ביה"ס מרגע כניסתם למבנה, לכיתה, ומהווה דוגמא ומענה לאורך כל היום. עבודתם של סקטור זה ראויה לקבל הכרה, הוקרה והערכה רבה. התמודדות עם הפרעות התנהגות מצריכה חוסן אישי וארגוני, הבעת אמון אחד בשני, התמדה ועקביות פדגוגית, ובעיקר – עמידת איתן מול אלימות מילולית ופיסית, התפרצויות זעם של תלמידים, הצבת גבולות ברורה ועוד יותר – יכולת הכלה ואהבה ללא תנאי.

לדברי צביקה צרפתי, ראש העיר, "עיריית כפר סבא התברכה בהון אנושי של עובדים שבראש סדר עדיפותם מתן שירות איכותי ומשמעותי לתושבים. בשנה האחרונה אנו מובילים את תכנית 'שירות עם משמעות' שמטרתה לייעל את השירותים הניתנים לתושב, ולהפוך את מרביתם לדיגיטליים. בזכות העבודה המסורה של העובדים, נהנים התושבים מעיר בעלת איכות חיים מהגבוהות בארץ. אני שמח וגאה לעמוד בראש רשות מוניציפאלית שאלו הם עובדיה".

בין העובדים המצטיינים:

רומי ברטוב- רכזת מדור תנאי שירות באגף משאבי אנוש והדרכה- רומי הינה עובדת מקצועית, חרוצה ומסורה. בנוסף לתפקידה, מנהלת בקרה על קבלני המשנה לרבות התעסקות משפטית המצריכה הכנה מרובה. בעבודתה מגלה אחריות יוצאת מגדר הרגיל ולויאליות רבה.

איה הניג- מנהלת מרכז השירות באגף התרבות- איה עובדת מקצועית מאוד, בעלת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. עובדת חרוצה, בעלת יוזמה ויכולת יוצאת מן הכלל להובלת צוות ומתן מענים ללקוחות פנים וחוץ.

מירב הלר- מזכירת אגף המחשוב ומערכות המידע- מירב נותנת שירות מיידי, מקצועי, יעיל ואדיב לכל מחלקות העירייה ולספקים החיצוניים. משקיעה מעל ומעבר לנדרש ממנה על מנת לפתח ולקדם פרויקטים. מגלה מחויבות גבוהה לטיפול בכל נושא ובכל פנייה בצורה המהירה והיעילה ביותר, כל זאת תוך דייקנות מרבית.

שרון שלמה- מנהלנית ראשית בבית הספר "דבורה עומר"- שרון מקדמת ומפתחת יוזמות ברוכות לרווחת התלמידים. משמשת כמנהלנית יחידה ואחראית על מערך הכספים בביה"ס, פרויקט השאלת ספרים ועוד. הורי ביה"ס מציינים את הקשר החם שלה הן לתלמידים והן להורים.

ציפי עטרה- מדריכה ראשית ואחראית משחקייה במרכז קהילה קפלן- משמשת עבור הילדים דמות חינוכית ואימהית כאחד. התושבים במרכז הקהילה אוהבים אותה מאוד ומעריכים את פועלה למען ילדיהם. ציפי מהווה עבורם אוזן קשבת ומייעצת להם בכל תחומי החיים עם ילדיהם.

נחמה אזולאי- סגנית מנהל מחלקת ניקיון העיר באגף איכות הסביבה- נחמה הינה עובדת מסורה מאוד, מקצועית ובעלת יחסי אנוש מהמעלה הראשונה. מבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר, לשביעות רצונם של התושבים ושל הממונים עליה. טוב ליבה ונכונותה לעזור לזולת, לתמוך ולהתגייס לכל משימה, מעוררים הערצה.

לאה חליוה- ספרנית בחטיבת "שרת"- בנוסף לתפקידה כספרנית ביה"ס, לאה מובילה בהצלחה רבה מזה מספר שנים את תכנית "היזמים הצעירים", מובילה ועורכת עם תלמידים את עיתון ביה"ס ונכונה לתרום ולעזור בכל בקשה הן של הצוות והן של התלמידים בסבלנות ובנועם.

אביבה יצחק- סייעת בגן "גולן" באגף החינוך- אביבה מגיעה כל בוקר לגן עם חיוך גדול, קשובה לצרכי הילדים, ההורים והגן. מקפידה על ניקיון הגן ודואגת לכל ילד כאילו זהו היה זה הילד שלה. אביבה קשובה ומכילה, נאמנה לעבודתה. עובדת מסורה ומקצועית.

אורלי לוי- אם בית אגף החינוך- אורלי עובדת מסורה, אחראית, אכפתית וחרוצה אשר מבצעת את עבודתה במקצועיות רבה. נכונה לעזור גם מעבר לשעות העבודה המוגדרות לה וזאת תמיד עם חיוך וסבלנות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה