קנדה: הכשרה מקצועית לעובדים על חשבון המדינה

קנדה: הכשרה מקצועית לעובדים על חשבון המדינה

1.5 מיליון דולר הוקצו לפרויקט להכשרה מקצועית בארגונים קטנים ובינוניים בקנדה. המטרה - להקנות לעובדים כלי עבודה יישומיים

שיתוף
אתר דרושים
אתר דרושים

קולומביה הבריטית, הפרובינציה המערבית ביותר בקנדה, מקצה 1.5 מיליון דולר בתכנית להכשרה מקצועית לתושבים אשר לוקחים חלק במעגל העבודה.

במסגרת התקציב, כ-450 עובדים יזכו לקבל הכשרה מקצועית מכוונת שוק, במסגרת מקום עבודתם. הפרויקט, המכונה SkillsPlus, מתקיים במקומות עבודה מרכזיים (חברות פרטיות קטנות או בינוניות בהן מועסקים עד 500 עובדים), כאשר העובדים נהנים מהדרכה והכוונה תוך כדי יום העבודה.

הכישורים הנלמדים במסגרת הפרויקט הינם: כישורי מחשב, שיפור היכולות הוורבליות (בכתב ובעל פה), שימוש נכון במסמכים, עבודה על יחסי אנוש ועוד.

שרת משאבי אנוש בקנדה, דיאן פינלי: "הפרויקט נועד להעלות את רמת הביצועים במשק על ידי תמיכה בציבור העובדים, תוך הקניית כלים יישומיים יום יומיים כמו שימוש מושכל במחשב, הבנת נהלי עבודה, הבנת מסמכים עסקיים ועוד. כמו כן, פרויקט זה שם דגש על חיזוק הביטחון העצמי של העובד, על מנת להעלות את מעמדו בארגון ו/או מול הלקוח.

מאחורי המיזם עומדת השאיפה לפתח את שוק העבודה ודרך עיקרית למקסם את היכולות של השוק כיום, היא להעניק לעובדים כלי עבודה פרקטיים, על מנת לעזור להם להתמודד עם אתגרים חדשים. עד כה השתתפו בפרויקט זה 900 עובדים ברחבי קנדה, ביניהם עובדים מענף התיירות, בריאות, נדל"ן, ביטחון, תעשייה קמעונאות ועוד.

הדגש בפרויקט הינו, כאמור, לספק תשתיות הדרכה והכשרה מקצועית לחברות קטנות ובינוניות, אשר לא נהנות ממשאבים הולמים לבצע זאת כהלכה In-House.  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה