"צו 8" בפרטנר: כלל עובדי החברה נקראו לטפל בלקוחות עקב הלחץ במוקדים

"צו 8" בפרטנר: כלל עובדי החברה נקראו לטפל בלקוחות עקב הלחץ במוקדים

התחרות המתחממת בשוק הסלולר המקומי גרמה למנכ"ל פרטנר לזמן את כל מי שניתן כדי לסייע בשירות הלקוחות. גם בפייסבוק תוגברה הנוכחות

שיתוף
צמצומי כוח אדם

חברות הסלולר ממשיכות לעמוד על רגליהן האחוריות בקרב המאסף מול המתחרות החדשות גולן טלקום והוט מובייל.

הטקטיקה האחרונה בנדון שייכת למנכ"ל פרטנר, חיים רומנו, שהורה על "גיוס חירום" של כל עובד שניתן מקרב כלל עובדי החברה, בכדי להשיב לפניות לקוחות.

במקביל, הרחיבה החברה את ערוץ השירות בפייסבוק ושיפרה את הנגישות באתר לתוכניות החדשות שיזמה בעקבות התמורות האחרונות בשוק הסלולר.

אתר גלובס דיווח כי גם היום (א') התמודדו נציגי השירות של חברות הסלולר עם אלפי פניות של לקוחות. רבים מתוכם דורשים להפחית באופן ניכר את חשבונות הטלפון שלהם שהסתכמו במאות שקלים, לרמה אותה מציעים המתחרים החדשים.

כבר בשבוע שעבר נערכו באורנג' פרקטית לתרחיש התחרותי, כאשר רומנו המנכ"ל קבע שהחברה תגיב להצעות המתחרים באמצעות שתי תוכניות מרכזיות ללא הגבלה: 125 שקלים לשיחות, מסרונים וחצי ג'יגה גלישה, ו-135 שקלים לתוכנית שיחות, מסרונים וגלישת אינטרנט בהיקף של ג'יגה אחד.

אמנם מדובר בתעריפים גבוהים מאלו שמציעות המתחרות (99 שקל ו-89 שקל), אך יש בהם לדעת החברה כדי לשמור על ערך תדמיתי שקובע שהשירות של פרטנר ומוניטין החברה שווים עוד כמה שקלים.

דווקא פלאפון הייתה הראשונה שהציעה מסלול ללא הגבלה, שבועות בודדים לפני כניסתן הרשמית לשוק של הוט וגולן טלקום. אלא שבעוד שתעריפיה גבוהים עדיין משמעותית מאלו של המתחרות, לשלוש חברות הסלולר הגדולות מצפה התמודדות עם נטישת עובדי קבוצת הוט המנויים אצלן ויתבקשו לעבור למסלול הסלולרי של החברה שבה הם עובדים.

ובכל זאת, ב-24 השעות הראשונות לפעילותן של גולן והוט נרשמו רק 18 אלף מצטרפים חדשים. גם כעת, כשבוע אחרי, היקף המתניידים נמוך ומתאזן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה