8 רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדי החברה

8 רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדי החברה

האם התחלתם להבחין בכתפיים שמוטות ומבטים מזוגגים המגיעים מכיוון העובדים? העובדים שלכם זקוקים לזריקת עידוד? נשמע שזה הזמן הנכון לתכנן פעילות חוץ משרדית

שיתוף

כיצד מוצאים רעיונות לפעילויות מחוץ למשרד? להלן 8 רעיונות נפלאים שתוכלו לממש בקלות:

פעילות התנדבותית

פעילות של תמיכה במטרה ראויה אינה רק טובה לנשמה כי היא גם דרך מצוינת לחבר בין חברי הצוות. פעילויות התנדבותיות כוללות בין היתר: הכנת סלי מזון למשפחות נזקקות, ביקור בבתי חולים על מנת לשמח חולים מאושפזים, ביקור בבתי אבות, איסוף מתנות לחגים, שיפוץ וצביעת מתנס"ים בשכונות מצוקה, ליווי אימוץ חיות מחמד בשבתות אימוץ ועוד. הרעיונות כמעט אינסופיים ובמהלך הפעילות ההתנדבותית גם אתה כמנהל וגם הצוות שלך תוכלו להתחבר תוך כדי מעשה תרומה לקהילה המייצר ערך משמעותי.

ארוחות ערב מסתוריות

ארוחות ערב מסתוריות הן טרנד שצבר תאוצה בחברות בארה"ב. הפעילות מתבצעת כך שמספר אנשים מתוך החברה נשלחים לארוחת ערב במקום כלשהו בעיר או בבית של אחד מחברי הצוות. הארוחה ממומנת ע"י החברה כשאף אחד מהמשתתפים בארוחה לא יודע מי מעובדי החברה יגיע וישתתף בפעילות. הפעילות מאפשרת לערב בין אנשים אקראיים מתוך החברה, על מנת שיכירו זה את זה. הדבר היחיד שהמוזמנים צריכים לדעת זה המקום ושעת המפגש. כאשר הם יגיעו הם יופתעו לגלות מי יצטרף אליהם לארוחה המהנה. 

חדר בריחה

פעילות חוץ של משחק ב'חדר בריחה' דורשת כישורי מנהיגות, עבודת צוות, לוגיקה וסבלנות. משחקי חדר בריחה הפכו לפעילות גיבוש פופולרית לקבוצות ברחבי העולם, גם לצוותי עובדים. הפעילות מתבצעת כך שקבוצת אנשים נכנסת לחדר 'נעול' למשך שעה ובמהלך השעה עליהם למצוא אובייקטים נסתרים, לפתור חידות ולגלות רמזים על מנת לאתר את המפתח שיכול לשחררם. המשחק אינו פשוט ואף מאתגר – רק כ- 20% מצליחים לפתור את החידות ולצאת מהחדר בטרם חולפת שעה.

משחק לייזר טאג

משחק נוסף שממש את כישורי האסטרטגיה וההיגיון של העובדים הוא הלייזר טאג. משחק הלייזר הוא למעשה קרב לחימה ברובי לייזר מתוחכמים אשר עושים שימוש באינפרה אדום ואינם גורמים נזק, כאב או לכלוך. זהו משחק צוות דינמי שבמקור נועד לצורך תרגול מהלכים צבאיים והפך להיות נגיש לקהל האזרחי. המשחק מצריך חשיבה ואסטרטגיית לחימה ומשלב המון הנאה וכיף.

שייט בקייקים

שום דבר לא משכנע יותר לעבוד בצוות מאפשר הרצון להימנע מנפילה למים קרים. שייט בקייקים היא פעילות חוץ מדליקה שמתאימה בדיוק לשימון מיומנויות עבודת הצוות. ישנם נהרות בהן ניתן לשוט בקייק כגון נהר הירדן ומקומות רבים לשכור מהם קייק או סירת גומי.

ערב קריוקי

איזו דרך טובה יותר לגרום לצוות שלך לפרוץ מקונכיותיהם מאשר להעלות אותם לשיר על הבמה? ערב קריוקי נחשב לפעילות חוץ מקסימה לגיבוש העובדים בצורה של חוויה משעשעת. מלבד שירה פרטנית של כל עובד, ניתן גם לקיים תחרות שירה בין צוותים, על מנת לגבש את הצוות.
אפשר גם להשתמש באביזרים ותחפושות כשעולים לשיר, מה שבהחלט יעצים את החוויה.

תייר במקום מוכר

פעילות מדליקה וטרנדית נוספת, היא משחק תיירים במקום מוכר. אתה יוצא עם הצוות שלך לסיבוב בעיר בה אתם עובדים, ומגלים אתרים ואטרקציות חדשות שלא הכרתם. כל אחד מאנשי הצוות יכול לקחת את הצוות כולו לאתר מסוים בעיר אותו הוא מכיר, ולספר לשאר הצוות על הוואי המקום ותכליתו. זו פעילות המשלבת ספורט של הליכה, ביקור באתרים שונים וחווית משחק משעשעת של להיות תייר במקום שכולכם מכירים.

מרוץ קארטינג

אין כמו תחרות מכוניות כדי להתחבר לצוות. העובדים מתחלקים לצוותים ומתחרים אלו באלו במרוץ הקארטינג. הנסיעה המהירה משחררת אדרנלין ואנדורפינים חיוביים שמשפיעים על האווירה המהנה והמשחררת. זה הזמן להוריד מסיכות, לחבוש קסדות ולצאת למרוץ.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה