עשרת מודעות הדרושים המקוריים בעולם

עשרת מודעות הדרושים המקוריים בעולם

גיוס עובדים מוכשרים הוא סוג של תחרות. ובתחרות כמו בתחרות, צריך לשמור על יתרון יצירתי. בהתאם לכך חברות בעולם מפרסמות מודעות דרושים יצירתיות במיוחד כדי למשוך את מחפשי המשרות

שיתוף
מודעות הדרושים המקוריים בעולם

עולם העסקים כבר הבין כי גיוס עובדים מוכשרים הוא סוג של תחרות, ובתחרות כמו בתחרות, צריך לשמור על יתרון יצירתי. כשזה מגיע לגיוס, החברות הגדולות רוצות למשוך את האנשים הטובים והמבריקים ביותר שישמשו כיסודות החברה, לכן מאמצי הגיוס שלהן צריכים להתבלט ולהיות בלתי נשכחים בהתאם. לצורך השראה לקמפיין הגיוס הבא שלכם, ריכזנו כאן את עשרת מודעות הגיוס המקוריות והמעניינות ביותר שפורסמו בעולם.

חברת אפל יצאה במודעת דרושים המשלבת משחק מילים עם עקיצה לחברה המתחרה: Close your windows, open a few doors. אומנם מודעה שנויה במחלוקת, אך ללא ספק שנונה.

מקדונלד'ס הובילו את קמפיין הגיוס שלהם עם הצהרות נועזות ופוגעות לכאורה רק כדי לגלות באותיות קטנות את המטרה האמיתית למודעה: "We hire individuals". דרך מצוינת לתפוס את תשומת הלב של מחפשי עבודה פוטנציאליים.

אוניברסיטת קורנל שתרה אחר סטודנטים פוטנציאלים דווקא ולא אחר עובדים, פרסמה מודעה שתלכוד את תשומת לבם של סטודנטים לאומנות, באמצעות שימוש במסר אינטלקטואלי ופיוטי.

ענקית האופנה GAP גייסה עובדים לקראת הכריסטמס (עונת yuletide) באמצעות מודעה המשלבת מילים משיר פופולרי לחג.

החברה לגיוס עובדים JOB.RU מציעה לכם במודעה המשעשעת שלה, שלא לחכות עד שהעבודה הבאה 'תיפול עליכם'. ואת ההנעה לפעולה היא משדרת באמצעות תנור שנוחת על עובר אורח מהקומה השניה.

 

המודעה הבאה של חברת תוכנה לא מוכרת, בוחנת בצורה משעשעת את המרואיינים לתפקיד עוד בטרם הגישו מועמדות. את מספר הטלפון של מפרסם המשרה המועמדים יוכלו לפענח, רק אם יפתרו את התרגיל המתמטי שנכתב במקומו.

מודעת גיוס נוספת המאתגרת את המועמדים לתפקיד דרכה, מבקשת מהם לאתר 10 שגיאות במודעת הדרושים בטרם יגישו מועמדות לתפקיד.

חברה לא מוכרת נוספת משתפת מחיי היום יום של הברמן, כדי לפתות מתגייסים פוטנציאלים. זוהי מודעה שמציגה את מבנה האישיות והאופי של החברה.

החברה הבאה מחדדת את העפרונות האדומים שלה במודעה ומדגישה כי היא מחפשת 'דם קריאטיבי' לחברה.

 

ולבסוף, מודעת דרושים נחמדה למפתחי תוכנה, שמציגה את הדרישה באמצעות בקשה לקוד: "Web Developer Wanted".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה