סיכום שנת 2018: פספורטוגו

סיכום שנת 2018: פספורטוגו

נועה אניג'ר, מנהלת משאבי אנוש בחברת פספורטוגו, מסכמת שנת עשייה בהיבט ההון האנושי, הרווחה ופריון העבודה

שיתוף
נועה אניג'ר. צילום חברת פספורטוגו

נועה אניג'ר. צילום חברת פספורטוגו

שנת 2019 כבר בפתח ומנהלי משאבי אנוש מסכמים את השנה החולפת.

נועה אניג'ר מנהלת משאבי אנוש בחברת פספורטוגו, אומרת: "השנה האחרונה הייתה שנה של צמיחה וגדילה מאוד משמעתית לחברת פספורטוגו, החברה המובילה בכל תחום הנפקת הדרכונים באירופה. במהלך השנה שילשנו את כמות העובדים שלנו ופתחנו 2 סניפים חדשים בראשון לציון ובחיפה כשסניף חדש בירושלים יפתח בחודש הקרוב.

החברה כיום מונה כ-150 עובדים הפזורים בסניפים שלנו כשגם חלק ניכר מהעובדים מועסקים מביתם. בשל הגדילה המהירה, היה אתגר מאוד גדול לגייס כמות כזו של עובדים בכל קשת התפקידים, מנציגי שרות לקוחות ועד למנהלי מחלקות. כמו כן, פיתחנו את מערך המבנה הארגוני והקמנו מחלקות עם מנהלים ועובדים מתאימים.

חשוב לי לציין שהייתה לי עזרה מלאה וגיבוי מצד הנהלת החברה, שהשקיעה מחשבה רבה ומשאבים בפיתוח של קורסי הכשרה לעובדים, חשיבה על תכניות הכשרה מקצועיות ומותאמות אישית לתפקיד העובד, התומכות במערכות שהחברה מפתחת ומספקות את היכולת ללמוד תוך כדי עבודה ולהכשיר עובדים בצורה יעילה יותר.

יתרה מכך, אנחנו בתהליכי פיתוח ויישום תוכנית רווחה רחבה שכוללת פעילויות רווחה להעלאת המוטיבציה והחיבור בין האנשים במיוחד כשיש לנו כל כך הרבה עובדים מכל רחבי הארץ. השנה חגגנו את חנוכה ביחד כל החברה,מפנקים בפרסים שווים והטבות כאלו ואחרות ובימים אלו אנו עובדים על ארגון מסיבת פורים גדולה לכולם.

את שנת 2019, התחלנו עם פתיחת הסניף החדש בראשון לציון ואנחנו כבר מתכוננים לפתיחת הסניף הרביעי שלנו בירושלים. אני רוצה לנצל הזדמנות זו כדי להודות לעובדים על העבודה הקשה, המאמצים וההיענות, ורוצה לאחל לכולנו שנה אזרחית טובה, מלאת הצלחות, הישגים, ודברים טובים!."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה