סיון בראון מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש העולמית של myThings

סיון בראון מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש העולמית של myThings

סיון בראון, בכירה לשעבר ב'פרוקטר אנד גמבל' ישראל, מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש העולמית של חברת myThings

שיתוף

בראון מביאה עמה ל-myThings יותר מ-10 שנות ניסיון בהובלת משאבי אנוש, גיוס, הדרכה, אחריות על שכר והטבות וניהול כישרונות בחברה רב-לאומית.

בתפקידיה הקודמים שימשה בראון בין היתר כמנהלת משאבי האנוש של הסניף הישראלי של תאגיד הענק פרוקטר אנד גמבל (P&G), הפעיל ב-70 מדינות ברחבי העולם, וכן כמנהלת השכר וההטבות של התאגיד בכל מדינות אפריקה

חברת myThings, מובילה עולמית בתחום ה-Programmatic Advertising (פרסום אוטומטי מבוסס נתונים), מודיעה כי סיון בראון מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש העולמית (VP Global Human Resources) בחברה. בראון מביאה עמה ל-myThings יותר מ-10 שנות ניסיון בהובלת משאבי אנוש, גיוס, הדרכה, אחריות על תגמולים והטבות וניהול כישרונות בחברה רב-לאומית. בתפקידיה הקודמים שימשה בראון בין היתר כמנהלת התגמול וההטבות של תאגיד הענק פרוקטר אנד גמבל (Procter & Gamble – P&G), הפעיל ב-70 מדינות ברחבי העולם, וכן כמנהלת משאבי האנוש, הגיוס וההדרכה של פרוקטר אנד גמבל בישראל.

במסגרת תפקידיה ב-P&G היתה בראון חברה בצוות ההנהלה של P&G Israel ושל צוות משאבי האנוש האזורי של P&G העולמית והובילה עבודת אסטרטגיה ארגונית ארוכת טווח בישראל, קפריסין ומלטה, שכללה עבודה עם שותפים עסקיים וארגונים גלובליים. במסגרת כהונתה ב-P&G היתה בראון אחראית על גיוס, פיתוח, הדרכה, הערכה ותגמול של עובדים בכל הדרגים, תכנון טווחי השכר של עובדים, לצד ניהול ההטבות של העובדים על פי תרומתם המקצועית ורמת הבכירות שלהם.

מינויה של ברון הוא המינוי הבכיר הראשון שמבצע אסף סופרסקי, שמונה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל myThings. לדברי סופרסקי, "my Things היא חברה מובילה בשוק ה-Ad Tech וזאת בראש ובראשונה הודות לצוות שלה: אנשי פיתוח מעולים המשלבים יכולות יוצאות דופן בתחומי הביג דאטה, האינטליגנציה המלאכותית וה-Business Intelligence. היכולת לגייס, לנהל, להדריך, לתגמל ולפתח את הצוות האיכותי שלנו דורשת ניסיון ורקורד מהסוג שרק מנהלים מסוגה של בראון יכולים להביא".

חברת myThings, שהוקמה בשנת 2005, היא חברה גלובלית מובילה בתחום ה -AdTech. החברה מספקת פתרונות פרסום מבוססי נתונים בתחום ה-retargeting (פניה פרסומית ללקוחות שביקרו באתר המפרסם) על גבי מגוון פלטפורמות שולחניות וניידות (cross device). לצורך מתן שירותי הפרסום שלה, החברה מעבדת נתונים בהיקף של למעלה מ-20 טרה בייט ביום ומבצעת פרסונליזציה ליותר מ-5 מיליארד חשיפות בחודש עבור מפרסמים מובילים ב-30 שווקים. בין המותגים הגלובליים הנמנים עם לקוחות החברה – Puma, Walmart, Boots ,French Connection, Very, Orange, Microsoft וחברות רבות אחרות.
ל-myThings מרכז פיתוח בתל אביב וכן מרכזי שיווק, מכירות ותמיכה בארצות הברית, בבריטניה, צרפת, גרמניה ואיטליה. myThings מעסיקה כ-120 עובדים ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים בכדי לתמוך בצמיחתה הבינלאומית והתרחבותה לתחום המובייל. בחברה מושקעים גופי השקעה מובילים וביניהם Accel Partners, Carmel Ventures מקבוצת Viola, זרוע ההשקעות של דויטשה טלקום וקרן ההשקעה המשותפת של פובליסיס ואורנג' (Iris Capital).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה