סדר פסח באימיילים: 5 כלים שיעשו לכם סדר בדואר האלקטרוני

סדר פסח באימיילים: 5 כלים שיעשו לכם סדר בדואר האלקטרוני

הדוא"ל ממשיך להיות הכרחי עבור כולנו - אנחנו לא יכולים לחיות בלעדיו, אבל לפעמים נראה שקשה לחיות איתו

שיתוף
הדוא

פעמים רבות אנו מגלים שחלק עיקרי מהעבודה השוטפת שלנו היא ניקיון הדואר הנכנס (ה- Inbox).

כיוון שאנחנו לא יכולים להיפטר מהאימיילים לחלוטין (גם אם אנחנו רוצים שקט לכמה ימים), אנחנו יכולים למצוא דרכים להפוך את תהליך העיסוק באימיילים יעיל ככל האפשר.

אין מחסור בכלים שיעזרו לכם לפתור את אתגרי הדואר הנכנס שלכם – אך כיצד תבחרו את הכלים הטובים ביותר? להלן כמה המלצות:

Polymail

Polymail אספה כל מיני תכונות מגניבות מיישומים פופולריים אחרים ועטפה את כולם יחד לחבילה יפה. כלי משמש למחשבי Mac והוא נקי ואינטואיטיבי, ללא פעמונים מיותרים ושריקות. לכל הודעת דוא"ל שלך תמצא פרופיל איש קשר מפורט ותדע בדיוק מי קורא את ההודעות שלך ומתי. תוכל לתזמן שליחת הודעות אימייל עתידיות, כמו גם לתזמן את ההודעות הנכנסות לתיבת הדואר הנכנס שלך, כאשר תהיה מוכן להגיב עליהן. בנוסף, תוכל לבטל רישום לכל הודעות הספאם בלחיצה אחת.

Yesware

Yesware הוא כלי שימושי במיוחד עבור כל אחד שעוסק במכירות, כנ"ל לגביי מנהלי גיוס ששולחים מיילים עם משרות פתוחות למועמדים פוטנציאליים. לאחר שתשלח הודעת אימייל, תוכל להשתמש בכלי זה כדי לעקוב אחר שיעורי פתיחה ותגובות, קליקים על קישורים, פתיחת קבצים מצורפים והצגות דף מצגת. עבור כל סוג של קמפיין שבו אתה משתמש, תוכל להתאים אישית נקודות מגע המאפשרות לך לבצע אוטומציה ולעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים. בין אם אתה רוצה לשלוח הודעות דוא"ל למעקב, לבצע שיחות או להפעיל מסע פרסום הדרגתי, תוכל לעשות זאת בקלות עם מוצר זה.

If No Reply

אם אתה מתקשה לעקוב אחר תגובות באימייל, אתה תאהב את יישום If No Reply. הוסף את הפלאגין לתיבת הדואר הנכנס שלך ב- Gmail, וכאשר תשלח הודעת אימייל תוכל גם לתזמן מעקב מראש, שיישלח באופן אוטומטי אם לא תקבל תגובה. תוכל לצפות בתצוגה מקדימה ולהתאים אישית כל הודעה אוטומטית, כך שהיא תראה מושלם. תוכל גם להשתמש בתבניות אם אתה שולח הודעות דוא"ל חוזרות. זוהי תוספת פנטסטית אם אתה רוצה להישאר מעודכן לגביי כל המיילים וההתכתבויות.

Boomerang Respondable

כתיבת הודעת דוא"ל יכולה לפעמים להימשך לנצח – במיוחד אם אתה קפדני וחשוב לך אורך ההודעה, הדקדוק, בחירת המילים והטון. אם אתה רוצה לכתוב הודעות טובות יותר (ומהר יותר), Boomerang Respondable בא לעזרתך. עבור כל דוא"ל שאתה כותב, יישום זה יעזור לך לשפר את הסבירות לקבל תגובה על ידי אופטימיזציה של האימייל, בדגש על: אורך הנושא, ספירת מילים, רמת קריאה, נימוס, וחיוביות.. זהו כלי מרתק אשר יהפוך אותך לאלוף בכתיבה ויאפשר לך לקבל את התוצאות שרצית.

Gmail Sender Icons

Gmail Sender Icons הוא תוסף פשוט בו ניתן להשתמש כדי לזהות במהירות שולחי דוא"ל בתיבת הדואר הנכנס שלך. עבור כל הודעה שתקבל, תראה את הלוגו הרשמי (favicon) ואת דומיין החברה של השולח. כך תוכל לזהות את הודעות האימייל החשובות ביותר בתיבת הדואר הנכנס במהירות, וכן למנוע דואר זבל. תוכל לבחור להציג רק סמלים או דומיינים, או אף לא אחד מהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה