5 סביבות העבודה המיוחדות ביותר

5 סביבות העבודה המיוחדות ביותר

חברות כיום שמות דגש רב על מקום העבודה שלהם. למעשה, סביבת העבודה הפכה להיות נושא כל כך מהותי, עד כי נראה כאילו מתקיימת תחרות סמויה בחברות מסוימות על המשרדים המיוחדים ביותר שיש

שיתוף
משרדי Google

משרדי Google

 להלן 5 חברות ברחבי העולם, שהמשרדים שלהם ממש מפתים לעבודה:

חברת Selgas Cano - מדריד

חברת Selgas Cano – מדריד

סביבת העבודה המיוחדת של חברת Selgas Cano ממדריד מוכיחה, כי מבחינת עיצוב המשרדים, הגודל לא קובע. החברה אינה מבין החברות הגדולות בתחום האינטרנט, אך הגדלות שלה מגיעה מעולם העיצוב. החברה הזו היא ככל הנראה המקום המרגיע ביותר לעבוד בו, זאת כיוון שהמשרדים ממוקמים כשחציים בתוך האדמה וחציים מעל פני הקרקע ועם נוף ליער. המבנה כולו ממוקם בתוך יער ליד מדריד, בספרד. המשרדים מוארים ומאווררים, עם קווים נקיים צבעוניים, מה שהופך אותם לסביבת עבודה מושלמת. הדגש הוא על סביבה רגועה, הרחק מתאורה כבדה וחדרים גדולים וריקים.

Google

משרדי Google – ציריך

אין ספק ביתרונות העבודה בחברת Google הצעירה והתוססת. חברה עשירה המשקיעה רבות בעובדים שלה, וחלק מהדרכים להשקיע בהם היא המשרדים המדהימים בהם הם עובדים. חברת Google משלבת עסקים עם הנאה ומאפשרת לעובדיה להירגע בזמן ההפסקות שלהם במגוון רחב של אטרקציות.
הכלל ב Google הוא שלעובדים אסור להתרחק יותר מ- 100 מטר ממקור מזון. לכן ישנם מטבחים בכל מקום אפשרי וכן קפיטריות מושקעות. הארוחות בחברה הן ללא תשלום ומציעות פינוקים בלי סוף. ואם אתם חושבים שהמשרדים נמצאים בקומות הגבוהות וקשה לכם להגיע ממקום למקום, תוכלו לקחת את מגלשת "כיבוי האש" ופשוט "להחליק" לכל מקום שתרצו. אם תרצו לעבוד בסביבה רגועה יותר, תמיד תוכלו לגשת לספרייה או לאקווריום.

Red Bull Office

Red Bull Office – Soho – לונדון

הסניף הלונדוני של Red Bull ממוקם בתוך מבנה עם הרבה אופי. הבניין הוא למעשה המרה של חמישה פאבים ישנים בסוהו, כשאף אחד מהפאבים המקוריים לא קשור לאחר במקור. אז למרות שישנן 6 קומות באותו הגובה, הבניין מאוד מעניין עם שפע של מקום ומבנים שכל אחד מהם שונה זה מזה. המשרדים של חברת משקאות האנרגיה בלונדון, משמשים את מקום עבודתם של כ- 100 עובדים בעיקר בשנות ה- 20 שלהם. כדי לשמור על היצירתיות של העובדים ועל שיתוף הפעולה ביניהם, המבנה משמש כמו פאב בשעות הלילה, כאשר דלפקי הקבלה הופכים לברי משקאות. זוהי סביבת העבודה המושלמת עבור הלונדוני הצעיר המחפש יצירתיות בעבודה, באחת החברות המעניינות ביותר בסביבה.

Comvert – Milan

Comvert – Milan – איטליה

המבנה של חברת Comvert במילאנו הוא אחד המבנים הכי מגניבים לעבוד בהם. במהלך חיפוש המבנה למשרדיהם החדשים, נתקלה חברת Comvert במבנה של קולנוע נטוש, שנראה כמציע את הפתרון המושלם. המבנה גדול מספיק כדי להכיל את כל משרדי החברה, שטח אחסון ואפילו חנות בחלקו הקדמי. השאלה שהעלתה במוחם היתה – מה הם יעשו עם החדר הנוסף שלמעלה, בו ישב הקהל במהלך הסרט? התשובה היתה ייחודית, והשראתית – הם בנו "קערה" שקופה בה ניתן יהיה להציג את בגדי המותג שלהם.

AOL Head Quarters – Palo Alto – קליפורניה

AOL Head Quarters

חברת AOL מנסה להשתפר ולבצע שינויים גדולים, כשאחד מהשינויים הללו היה שיפוץ מבנה החברה שלה.
את המשרדים שלהם הם הפכו למעוררי כיף והשראה, באמצעות עיצובים חדשים ורעננים, מטבחים גדולים, כתמי צבע מעניינים, אינספור אזורי מנוחה, שולחנות ביליארד, חדרי משחקים וחללי עבודה מרווחים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה