נדחו הקיצוצים בעיתון "הארץ" (אבל רק בשבועיים)

נדחו הקיצוצים בעיתון "הארץ" (אבל רק בשבועיים)

ועד עובדי העיתון הודיע כי סכסוך העבודה יימשך, והחלטות יתקבלו בשבוע הבא. המקוצצים: מערכת התוכן והגרפיקה

שיתוף

הנהלת עיתון הארץ הסכימה להקפאת חלק מהקיצוצים במערכות התוכן והגרפיקה, שתוכננו לזמן הקרוב.

עם זאת, מדובר בהקפאה למשך שבועיים בלבד, פרי עמלם של נציגי ועד העובדים שנפגשו עם ההנהלה. ההשהיה התקבלה לשם מציאת פתרונות שיביאו לפגיעה מינימלית בעובדים.

את דבר ההחלטה גילה יו"ר ועד עובדי העיתון, אריאל גוטליב, בדברים שנשא בכנס איגוד העיתונאים החדש. לו ולשאר העובדים נודע כי תידחה גם סגירת מוסף הספורט ומיזוגו עם עמודי החדשות, אך ללא קשר לבקשת הוועד אלא בשל שיקולים פנימיים של ההנהלה. כך או כך, חמישה כתבים במוסף הספורט כבר פוטרו לפני כמה שבועות.

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין נציגי העובדים למו"ל העיתון עמוס שוקן, המנכ"ל רמי גז וסמנכ"ל האדמיניסטרציה נורית דרנגר. על אף דחיית הצעדים הארגוניים, בוועד ממשיכים לנופף בקרדום השביתה ומאיימים להכריז על סכסוך עבודה עם דד ליין חדש להנהלה. בקנה: אסיפת עובדים נוספת, בה יידונו הצעדים הבאים.

גם גלובס ו-CNN 

הארץ אינו גוף התקשורת היחיד הסובל מ"חיתוך בבשר החי". היום פורסם כי גם רשת החדשות האמריקנית CNN פיטרה כמה עובדי תוכן בגלל מהלך קיצוצים רוחבי בשלוחותיה ברחבי העולם ובשל הפיכתה של ישראל ליעד חדשותי "חם" פחות. נוסף על כך, לפני כשבוע דווחנו כאן על פיטורי עובדים גם בעיתון הכלכלי גלובס.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה