ההמונים לטייס

ההמונים לטייס

על פי הערכת יצרנית המטוסים העולמית בואינג, ב-20 השנים הבאות ייווצרו 558,000 משרות חדשות לטייסים

שיתוף
תעסוקה בעתיד

הטובים לטייס? כל ילד קטן חולם להיות טייס כשיגדל? כל אמא רוצה לספר לחברותיה בגאווה שהבן שלה טייס? העתיד הקרוב יאפשר להרבה מאוד אנשים (גברים כנשים) ולאימהות שלהם להגשים את המשאלה. על פי דוח חדש של יצרנית המטוסים הגדולה ביותר בעולם – בואינג – העתיד צופן בחובו עלייה דראסטית בדרישה העולמית לשירותי תעופה ותיירות. אחת המגמות הבולטות הנגזרת מהתחזית העתידית מתייחסת לצורך הספציפי של חברות תעופה מסחריות בטייסים. על פי התחזית של האנליסטים בבואינג, ב-20 השנים הבאות יפתחו 558,000 משרות חדשות לטייסים בחברות התעופה המסחריות בעולם.

השמיים פתוחים לא רק טייסים
על פי הערכת האנליסטים של בואינג, לא רק אלו שרוצים להיות טייסים יכולים לפתוח בקבוקי שמפניה לנוכח הידיעה האופטימית שכן הדרישה לשירותי תעופה ותיירות בעתיד תייצר מקומות עבודה חדשים לכ-609,000 עובדים בתחומים שונים. כמובן הרוב הם טייסים אך יפתחו גם משרות לצוותי הנדסה ותחזוקה.

רוצים להטיס מטוס? טוסו לאזור אסיה פסיפיק
על פי הידיעה שפורסמה באתר משאבי אנוש HR Grapevine האזור בו צפויות להיפתח הכי הרבה משרות בתחום התעופה הוא אסיה פסיפיק. חברת בואינג, שמתכננת כבר היום להקים 17 מרכזי הכשרה לטייסים באזור אסיה פסיפיק, צופה שבטווח ה-20 שנים הבאות יפתחו שם כ-238,000 משרות חדשות לטייסים שצפויים להפעיל 38,000 מטוסים חדשים שיתווספו לציים מסחריים.

האם עולם התעופה ב-high?
רק לאחרונה דיווחנו לכם על מהלך של חברת התעופה האוסטרלית Qantas Airways שהגיע לשיא חדש ברווחים וכעת מחלקת את הרווחים עם ציבור העובדים. לידיעה המלאה תחת הכותרת Qantas Airways תחלק לעובדים בונוס בסך 43 מיליון יורו – יש ללחוץ כאן

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה