מפגש 'כשעסקים ומציאות נפגשים' זכה להצלחה רבה

מפגש 'כשעסקים ומציאות נפגשים' זכה להצלחה רבה

במפגש הייחודי, בארגונה של קבוצת מומנטום, נכחו כ-250 אנשי משאבי אנוש, רואי חשבון, עורכי דין ואנשי פיננסיים שנהנו מהרצאות מרתקות בנושאי ניהול וקבלת החלטות.

שיתוף
אביעד גוז כנס מומנטום

מפגש ייחודי אשר שילב מרצים מדסיפלינות שונות נערך היום בכפר המכבייה בהובלה של קבוצת מומנטום ובשילוב של בית ההשקעות Top Alpha, משרד עורכי הדין משה כאהן ומשרד רואי החשבון H&H.

המפגש, אשר יועד למנהלים ומקבלי החלטות בארגונים משך קהל רחב ומגוון, נערך בסימן ניהול וקבלת החלטות וכלל 4 הרצאות שעסקו החל בניווט ארגוני, דרך סקירה של יחסי העבודה בישראל ועד לסקירה של פסיכולוגיית המשקיעים והחסכון הפנסיוני. (יום עיון ייעדי בנושא החסכון הפנסיוני בראיית המעסיק יתקיים ב-19.7 – למידע נוסף על יום העיון!).

אביעד גוז
אביעד גוז

הרצאת הפתיחה הועברה ע"י אביעד גוז, יו"ר ומייסד קבוצת מומנטום, מומחה בתחום פיתוח ויישום מודלים להתפתחות אישית וארגונית, אשר הרצה בנושא ניווט ארגוני ב"מים סוערים": על התמודדות עם שינויים ואי וודאות בארגונים באמצעות שימוש במודל N.E.W.S לניווט ארגונים בצורה מעשית ויישומית. מודל N.E.W.S נמצא בשימוש במאות עסקים ועשרות חברות בינלאומיות ב-25 מדינות ברחבי העולם.

אביעד נבחר כאחד משבעת המרצים המבוקשים המבוקשים בישראל (2007) על ידי עיתון גלובס, וכסופר פרסם מספר ספרים אשר אחד מהם (חופש זה לא סופשבוע באנטליה) חולק לבאי האירוע בפתיחתו.

אחריו עלה לבמה עו"ד משה כאהן אשר הרצה בנושא יחסי העבודה בישראל בעידן של שינויים רגולטוריים. ההרצאה התמקדה בעיקרי החוק החדש להגברת האכיפה בדיני עבודה (עוד על נושא החוק להגברת האכיפה של דיני העבודה). את ההרצאה הרביעית העביר רואה החשבון דני מגן, בעל השליטה בקבוצת טופ אלפא שדיבר על פסיכולוגיית המשקיעים ועל היבטים של החסכון הפינסיוני.

קהל כנס מומנטום

יעקב בורק
יעקב בורק

את היום סיים איש העסקים והסופר, יעקב בורק, מחבר רב המכר "האם שימפנזים חושבים על פרישה", שנתן הרצאה שכותרתה 'מדוע אנשים נבונים עושים טעויות טיפשיות' שבמהלכה סקר ונתן דוגמאות להטיות שונות בביצוע החלטות שלוקחים יחידים וקבוצות ועל הקשר ההרסני שבין עודף מידע ועודף ביטחון ועל כאב החרטה הבלתי נמנע.

הרצאתו של יעקב בורק חשפה את השומעים למגוון טעויות נפוצות שכולנו עושים וכיצד אלו יכולים להשפיע על אופן קבלת ההחלטות האישיות והארגוניות, למה זה קורה ומה הסיבות לכך וכן – כיצד ניתן להימנע או לשפר את הסיכויים לקבלת החלטה רציונלית יותר.

במפגש נצפו אנשי קהילת משאבי האנוש, כמו גם נציגים מענפים נוספים, אך את מירב תשומת הלב משך הכלכלן שלמה מעוז אשר חשף בשבוע שעבר מיזם כלכלי חדש – "הון ליין" – שירות ניהול השקעות בהתאמה אישית למשקי הבית.

 שלמה מעוז

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. תודות לכל צוות מומנטום שארגן ארוע ברמה שאין כמוה, ולכל שותפינו למיזם. שיתוף פעולה סינרגי הוא שם המשחק.

השאר תגובה