מעבר בטוח לחברה אחרת

מעבר בטוח לחברה אחרת

אם כדאי לכם להיות לקוחות של חברת ביטוח אחרת - פשוט תעשו את זה. ולא, זה לא מצריך אומץ ובלגן

שיתוף
מעבר לחברת ביטוח אחרת

מה קורה כאשר החברה עובדת עם חברת ביטוח אחת, אפילו במשך שנים רבות, ואתם חושבים שכדאי לערוך סקר שוק וחשיבה מחודשת בנושא?

בסך הכל, כולנו יצורים של הרגלים, ולשנות משהו בחיינו, שולי ככל שיהיה, זה לא משהו שנקפוץ משמחה לעשות. אם בחיינו האישיים ואם בחיינו העסקיים, כולנו אוהבים שיש לנו בית מרקחת אחד קבוע, ספר קבוע, ירקן קבוע וחברת ביטוח אחת, אם אפשר לנצח.

יחד עם זאת, בעולם המשתנה בערך בקצב מהירות האור, חשוב לזרום עם השינויים והחידושים. קחו למשל את הספקים בחברה בה אתם עובדים. הרי מה הכי חשוב לנו? שהעובדים שלנו יהיו מרוצים. עובדים מרוצים הם עובדים שעושים שימוש מוצלח במוצרים שהחברה מספקת להם, עובדים מרוצים הם עובדים פרודוקטיביים נקודה.

יכול להיות שתתקלו בהתנגדויות: "יוסי הוא נציג חברת הביטוח שלנו כבר ארבע שנים. אנחנו כבר מכירים באופן אישי, וזה לא נורא שלא תמיד קל לנו להשיג אותו או את מה שאנחנו צריכים. בסופו של דבר גם אם לוקח זמן – אנחנו מקבלים את התמורה". כמובן שמקרה כזה אינו אידאלי, כי תשובה כזאת מעידה על שירות בינוני. כולם ממשיכים לקבל שירות מ"כוח האינרציה", בעיקר כי "זה בלגן ופרוצדורה להחליף חברת ביטוח".     

אז לא רק שזה לא בלגן, זה גם שווה את זה. [adrotate banner="47"]

מהן הסיבות שבגללן כדאי לחשוב על החלפת חברת הביטוח?

מחיר הפוליסה – מתי פעם אחרונה עשיתם סקר שוק בשנה-שנתיים האחרונות? שוק הביטוח נתון לשינויי רגולציה והינו שוק תחרותי ביותר עם מחירים יורדים ומבצעים וזאת מעבר לירידות מחיר שהיו בתחומים שונים בעקבות המחאה החברתית. לכן הגיע הזמן להתעדכן ולבדוק שוב, החיסכון הפוטנציאלי יכול להיות גדול.

פרויקט חדש – לדוגמא, גיוס עובדים חדשים או רילוקיישן של עובדים. במסגרת רילוקיישן יש לדאוג לביטוח רפואי לחו"ל לעובד ולבני משפחתו, כזה שיכסה את כל מה שצריך ושיגרום לעובד לישון בשקט בדירתו החדשה במדינה הזרה. בירור אודות ביטוח רפואי לחו"ל יפתח בפני מחלקת משאבי אנוש את האפשרות לבדוק מעבר של כל הביטוחים לאותה חברת ביטוח.  גיוס עובדים חדשים זה גם הזדמנות לעשות ריענון והטבה של ביטוח רפואי יכולה להיות גם זולה למעסיק וגם להיתפס כהטבה משמעותית לעובד.

ריכוז כל הביטוחים תחת אותה קורת גג. היכולים לזכות אתכם בהנחות, הוזלת עלויות ושיפור בשירות כאשר תהפכו להיות לקוחות גדולים מאוד של חברת הביטוח. אם יש לכם פוליסות שונות (ביטוח בריאות לעובדים, ביטוחי בריאות חו"ל לנסיעות ורילוקיישן, ביטוח צד ג', ביטוח נושאי משרה, ביטוח מבנה, ביטוח רכבי החברה, ועוד…) אצל ספקים שונים זה הזמן לקבל הצעה מגוף אחד שיכול לספק הכל – כך נשיג מחיר טוב יותר לארגון ושירות טוב יותר מצד החברה שכעת אנו לקוח גדול שלה.

חוויית שירות. חוויית שירות לא נעימה או מסורבלת היא סיבה משמעותית למעבר לחברה אחרת.

ברוב המקרים, כדי לעבור לחברת ביטוח אחרת פשוט יש לפנות לחברת הביטוח. שמעתם הרבה שבכל הנוגע למשאבי אנוש צריך להיות יצירתיים ולצאת מהקופסה. אם כן, זה הזמן לרענן ולהתעדכן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה