מנהלים מספקים א.ה.ד.ה

מנהלים מספקים א.ה.ד.ה

מנהלים שמספקים א.ה.ד.ה: אכפתיות, הכרה, דין וחשבון, והתמדה

שיתוף
מנהל שמספק אהדה

מנהל שמספק אהדה

ישנם מאמרים רבים לגבי ניהול וכיצד להיות מנהיג טוב יותר, אך מנהיג אמיתי הוא זה שמספק לעובדיו א.ה.ד.ה.

המונח א.ה.ד.ה מתייחס למושגים:

אכפתיות, הכרה, דין וחשבון, התמדה.

כל הסקרים שעוסקים במעורבות עובדים מראים, כי המנהיג הוא זה שישפיע בסופו של דבר על מידת המעורבות והאושר של הצוות. אחוזי המעורבות עשויים להשתנות, לגדול, להצטמצם, אך כשבוחנים לעומק ומאתרים את הסיבה האמיתית, תמיד אופי הניהול הוא הגורם העיקרי.

כדי לעשות הבדל חיובי בניהול ולהצליח בשורה התחתונה של הארגון, מנהיג צריך להיות אמפתי ואכפתי, קשוב לעובדיו ולצוות ההנהלה, ללקוחות ולקולגות שלו לעבודה. עליו לשאוף להשתפר כל הזמן ולעולם לא לנוח על זרי הדפנה.

אם אתה מנהל שאכפת לו ואתה גם אחראי לצוות עובדים, אתה וודאי יודע כי האיכות שלך כמנהל תקבע את המעורבות והפרודוקטיביות של העובדים, ובסופו של דבר את הרווח של הארגון.

מנהיג הוא מנטור! העובדים צריכים להסתכל עליו בעיניים מעריצות, ללמוד ממנו ולסמוך עליו שיוביל את הדרך.

האם אתה מנהל שמספק א.ה.ד.ה?

אכפתיות

חשוב על עבודתם של חברי הצוות. האם אכפת לך מהדרך בה אם מבצעים את העבודה? האם אתה מעורב? האם אתה נמצא שם עבורם? מנהיג אכפתי הוא כזה שמנחה ולא משתלט, מאפשר אוטונומיה ומסייע בעת הצורך, ודלתו פתוחה בפני העובדים. מנהיג אכפתי ישים לב כשעובד מתוסכל או ממורמר ויפנה אליו לבירור הבעיה. מנהיגים אכפתיים הם אלו שהעובדים ישמחו לרצות ולהתאמץ עבורם.

הכרה

האם אתה מכיר במאמצי העובדים ומוקיר אותם? להכיר את המאמצים של הסובבים אותך זה לא תמיד קל. כמנהל, אתה אמור להיות בכמה מקומות בו זמנית ולא תמיד יש לך זמן לבחון את הצוות. לשם כך, יש לפנות מספר דקות ביום ולרדום לעצמך בקובץ מסודר את ההתרשמות שלך מהצוות, עד כמה העובדים השקיעו ומה הם השיגו באותו היום. בסוף החודש, תוכל לעבור על הרשימה ולבדוק אילו עובדים התאמצו במיוחד והשיגו את מטרותיהם. בשיחה החודשית תוכל לפרגן להם על כך, וגם במשוב הרבעוני.

דין וחשבון

הכי קשה לעשות דין וחשבון עם עצמך. לבחון את מידת האחריות וההשקעה שלך בתפקיד, עד כמה השקעת בצוות העובדים שלך וללמוד מטעויות. מנהיג שיודע לעשות עם עצמו דין וחשבון ולשפר את התנהלותו באופן שוטף, הוא זה שיצליח ויבדל מאחרים. עליך לכבד את ההתחייבויות שלך ואת הטעויות שלך, ובמקום להאשים את עצמך לקבל את הטעויות ולתקן.

התמדה

התמדה היא אחת התכונות החשובות ביותר של המנהיג. התמדה ודבקות במטרה גם כשקשה, התמדה בגיבוי וחיזוק הצוות, ובעבודה הקשה לאורך החודשים והשנים. התמדה מתייחסת גם ל: לא להיכנע כאשר הדברים לא מיד מסתדרים, לא לסטות מנתיב היעד של מטרותיך ולא להישבר כשהדברים נעשים קשים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה