ממשלת קנדה מגבירה את התעסוקה בקרב הצעירים Online

ממשלת קנדה מגבירה את התעסוקה בקרב הצעירים Online

ממשלת קנדה סוגרת את מרכזי התעסוקה לצעירים, בתקווה לקדם תעסוקת הצעירים באמצעות אתר אינטרנט ומענק מעסיקים

שיתוף
אתר דרושים
אתר דרושים

ממשלת קנדה סוגרת את מרכזי התעסוקה לסטודנטים (שנועדו לסייע לסטודנטים ובוגרים למצוא תעסוקה), הנפתחים כמידי שנה בתקופת האביב. מרכזי התעסוקה לסטודנטים נהנו עד כה ממימון ממשלתי, מתקציבי המשרד למשאבי אנוש ברשות השרה למשאבי אנוש דיאן פינלי.

ההחלטה לסגור את מרכזי התעסוקה נועדה לא רק לקצץ בתקציב הממשלה אלא להפוך את מערך הסיוע התעסוקתי הממשלה לאפקטיבי ורלוונטי יותר. לאחר שמחקרים רבים הוכיחו, חזור והוכח, כי הצעירים נוטים להיעזר באינטרנט יותר משהם נעזרים במרכזי תעסוקה לצורך השתלבות בשוק העבודה – החליטה ממשלת קנדה לרכז את המאמצים לסיוע לצעירים להשתלב בעבודה – באמצעות האינטרנט.

הממשלה פועלת בימים אלו לשדרוג אתר התעסוקה לצעירים כדי שזה יהיה ערוך לתת מענה לצעירים 24/7 במשך 365 ימים בשנה. בכוונת המשרד למשאבי אנוש להפוך את האתר לחווייתי יותר ולמקצועי יותר בו זמנית. האתר המשודרג יכלול מידע נרחב על מקומות עבודה במשק, תפקידים חדשים, מידע על הגשת מועמדות לפי תחומים, הנחיות לכתיבת קורות חיים ומכתבים מקדימים ועוד.

השרה למשאבי אנוש דיאן פינלי: "ממשלת קנדה זיהתה צורך לכלים חדשים ופשוטים לחיפוש עבודה בקרב הצעירים הקנדיים. פרויקט שדרוג האתר וסנכרון בסיס הנתונים של אתר הצעירים עם זה של אתר העבודה למבוגרים יפרוס בפניהם אפשרויות רבות מבעבר ויגדיל את הסיכוי שלהם להשתלב בשוק העבודה."

בנוסף על מידע על ארגונים המגייסים עובדים ועל המשרות עצמן, אתר העבודה לצעירים יספק מידע רחב ועדכני בכל הנוגע לזכויות וחובות עובדים, חוקי שכר, מידע על ועדי עובדים בענפים השונים ועוד, בכדי לאפשר לצעירים הנכנסים זה עתה לשוק העבודה – את כל המידע והכלים הדרושים להם כדי להשתלב במעגל העבודה. 

סגירת מרכזי התעסוקה הינו מהלך שעתיד לחסוך לממשלת קנדה מיליוני דולרים בשנה (רק כדי לסבר את האוזן, עלות מכרזי התעסוקה לצעירים באוטווה שבקנדה מוערכת ב-6.5 מיליון דולר בשנה).

בניסיון לסייע לתלמידי תיכון, סטודנטים וצעירים שזה עתה סיימו ללמוד, מקדמת ממשלת קנדה יוזמה חדשה בשם Canada Summer Jobs 2012 – פרויקט ממשלתי שנועד לעודד העסקת צעירים במהלך חודשי הקיץ. האתר קורא למעסיקים מחברות קטנות וארגוני המגזר השלישי (מלכ"ר) להעסיק צעירים בתמורה למענקים ממשלתיים.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה