מינויים חדשים של מנהלות משאבי אנוש: צורית גולן וגלי סרוגטי

מינויים חדשים של מנהלות משאבי אנוש: צורית גולן וגלי סרוגטי

שיתוף

צורית גולן מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של חברת פנטרה (Pentera):

חברת פנטרה, המפתחת ומשווקת מערכות בתחום אימות האבטחה האוטומטי, הודיעה לאחרונה, כי מינתה תשעה חברים חדשים לצוות הניהול שלה.

אחת מאותם תשעה מנהלים היא צורית גולן שמונתה לתפקיד מנהלת משאבי האנוש החדשה של החברה.

במסגרת תפקידה זה, אחראית גולן על הנעת הצמיחה וההצלחה של חברת פנטרה, באמצעות אסטרטגיית אנשים גלובלית.

תפקידה זה של גולן כולל פיתוח מנהיגות וכישרונות, התאמה של חוויית העובדים, תכנון תגמול אסטרטגי ויוזמות שונות בכל הקשור לפיתוח ארגוני.

לפני הצטרפותה לחברת פנטרה כיהנה גולן בתפקיד סגנית נשיא בכירה ב-Fyber – פלטפורמת מוניטיזציה לפרסום במובייל שנרכשה בידי Digital Turbine.

עם פרסום המינוי אמר אמיתי רצון, מנכ"ל פנטרה, כי החברה חווה צמיחת על בעת שאנחנו ממשיכים לחולל מהפכה בשוק אימות האבטחה, ומציגים ל-CISOs (סמנכ"לי אבטחת מידע) טכנולוגיות חדשות וחדשניות לחיזוק מיצוב האבטחה שלהם.

אמיתי רצון הוסיף, כי הוא מצפה לשיתוף פעולה הדוק בין המנהלים הנמנים עם צוות המנהלים המוכשר של החברה לבין גולן. לדבריו, בין שאר תפקידיה תתמוך גולן במנהלים הבכירים בתפקידיהם השונים.

גלי סרוגטי מונתה לתפקיד מנהלת חטיבת משאבי אנוש ב-עמיתים קרנות פנסיה, שהינו אחד מגופי הפנסיה הגדולים במדינה:

גלי סרוגטי, שהגיעה מהמערכת הבנקאית, מונתה לתפקיד מנהלת חטיבת משאבי אנוש בעמיתים קרנות פנסיה, המנהלת קרנות של כ-900 אלף מבוטחים.

יצויין, כי במסגרת ההודעה על מינויה של סרוגטי, הודיעה 'עמיתים קרנות פנסיה' גם על מינוי מנהלת חטיבת הכספים – בכך העלתה החברה את ייצוג הנשים בתפקידי ההנהלה בכ-45%, מתוך 11 חברי וחברות הנהלה.

חברת עמיתים קרנות פנסיה היא אחד הגופים הפיננסים הגדול בישראל. גלי סרוגטי היא בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון. בנוסף, יש לה תואר שני במנהל עסקים, מהמסלול האקדמי המכללה למנהל.

בתפקידה האחרון כיהנה סרוגטי בתפקיד מנהלת משאבי אנוש בבנק אגוד. במסגרתה עבודתה בבנק איגוד, ניהלה את תהליך המיזוג של בנק אגוד עם בנק מזרחי טפחות.

קודם לכן כיהנה סרוגטי בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש במסלול האקדמי במכללה למנהל.

עמיתים קרנות פנסיה הוא גוף מוסדי המנהל את שמונה קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר ואת קופות הגמל שלהן והוא אחד  הגופים הפיננסים הגדולים בארץ.

מדובר בגוף המנהל יותר מ-400 מיליארד שקלים עבור כ-900 אלף מבוטחים. החברה משלמת מדי חודש קצבאות פנסיה בסכום כולל של כ-1.3 מיליארד שקל למאות אלפי פנסיונרים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה