מינויים במשאבי אנוש

מינויים במשאבי אנוש

יראון רופין מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של רשות השידור, לאה וייסמן לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של בית לוינשטיין ורבקה קייזר למנהלת משאבי אנוש של מרכז שניידר

שיתוף

מינויים משאבי אנוש

אושר מינויו של יראון רופין לתפקי סמנכ"ל משאבי אנוש ברשות השידור, שנבחר ברוב קולות על ידי הוועד המנהל. יושב ראש הרשות, ד"ר אבי גילת, הצביע נגד המינוי.
לאחר כשנה וחצי בה ניסו לאתר מועמד לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש ברשות השידור, סוף סוף הוחלט למנות את רופין לתפקיד. רופין לא התייצב בוועדת האיתור בשל סיבות טכניות, ועל כן יו"ר הרשות הצביע נגד מינויו, מאחר שהוא לא נדבר בדרך המקובלת ברשות – ועדת איתור או בעזרת חברות השמה. הוא נחשב למקורבו של מנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם, שתמך במינוי.
מועמדים חיצוניים רבים הגישו את מועמדותם לתפקיד, שנפסלה, וכעת כשנערך מכרז פנימי אושר מינויו של רופין. רופין, 63, כיהן בתפקידו האחרון כמנהל שירותי המנהל בטלוויזיה של רשות השידור. בעברו שימש כיושב ראש הוועד המשולב של רשות השידור, כמבקר פנים וכעורך חדשות. 

מינויי משאבי אנוש בכללית

החלפות תפקידים בשירותי בריאות כללית: רבקה קייזר מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של מרכז שניידר לרפואת ילדים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת משאבי אנוש בבית החולים לווינשטיין, ובבית לווינשטיין תחליף אותה לאה וייסמן, ששימשה במנהלת משאבי האנוש של שניידר.

קייזר מחזיקה בידה תואר ראשון במדעי ההתנהגות וחינוך מאוניברסיטת בן גוריון בנגב ותואר שני בעבודה סוציאלית. בנוסף מחזיקה תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו ותואר שני במשפטים ומנהל בריאות מאוניברסיטת חיפה. כעת היא שוקדת על דוקטורט בפסיכולוגיה. כאמור בבית לווינשטיין עבדה 35 שנה, בהם מלאה מגוון תפקידים: מנהלת המחלקה לעבודה סוציאלית, ו-15 שנה מנהלת משאבי אנוש.

לאה וייסמן תחליף את רבקה קייזר ומונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש בבית החולים לווינשטיין ברעננה, ותהיה גם חברת הנהלה. וייסמן הנה סגן אלוף במילואים, וכיהנה כמנהלת משאבי אנוש של המרכז הרפואי שניידר במהלך 13 השנים האחרונות. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה, סוציולוגיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת בא אילן, תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה וייעוץ ארגוני מהאוניברסיטה הפתוחה. במהסגרת תפקידה במרכז שניידר הובילה פרויקטים רבים בתחום משאבי האנוש, כגון פרויקטים בתחום הפרט, תהליכי שיפור ויעול בתחומי השכר והרווחה והפיתוח המקצועי. גיבוש אסטרטגיית משאבי אנוש והדרכה, וניהול תקציבי כוח אדם. פיתוח ההון האנושי באמצעות הכשרת עובדים וליווי שינויים ארגוניים. כן פיתחה תוכניות רווחה לעובדים.  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

2 תגובות

  1. תקופה ארוכה שיחקה רשות השידור במועמדים ראויים וברמה הבכירה ביותר, טרטרו אותם בראיונות ומבדקים וכל הזמן, לי לפחות היה רושם שזהו משחק מכור וחיפוש שאינו בתום לב. מתברר כי בלא מעט גופים מחפשים עלה תאנה ולא מנהל משאבי אנוש. חבל ,כי הדבר מרחיק אנשים ראוים.

  2. הזלזול במועמדים לתפקידים בכירים במגזר הציבורי ממשיך.
    אני אישית הייתי מועמד לתפקיד זה ברשות השידור והגעתי לוועדת האיתור אחרי 3 שעות מחוץ לחדר שלא לצורך. זה היה לפני שנה וחצי והראיון נמשך 7 דקות בלבד כשהיה ברור שהנוכחים בוועדה אינם מעוניינים בהצלחתי.אין פלא שאף אחד לא נבחר מהמועמדים החיצוניים כי למנכ"ל היה מועמד משלו ואז חזרו בשבילו על המכרז הפנימי. השחיתות בהתגלמותה. אני מקווה שוועדת "שפניץ" שאמורה לאשר מינויים ציבוריים, לא תאשר המינוי ומקווה שמישהו יאיר את תשומת ליבה. דרך אגב זה קרה לי לא פעם.

השאר תגובה