מיזוג דש-איפקס ומיטב: הבעלים ישתכרו יחדיו 1.5 מיליון שקל

מיזוג דש-איפקס ומיטב: הבעלים ישתכרו יחדיו 1.5 מיליון שקל

לפי הערכות בענף, כרבע מתוך 860 עובדי שני בתי ההשקעות יעזבו - אם בפיטורים ואם מיוזמתם

שיתוף

בתי ההשקעות דש-איפקס ומיטב הודיעו בסוף השבוע האחרון על עסקת המיזוג ביניהן, שתהפוך אותן מעשית לבית ההשקעות השני בגודלו בשוק ההון עם ניהול של יותר מ-100 מיליארד שקל.

את המהלך ילוו שינויים פרסונליים ודיווחים שונים לבורסה, שחלקם נוגע גם לתנאי השכר של בעלי ומייסדי מיטב, צבי סטפק ובנו אבנר. השניים ייהנו בבית ההשקעות הממוזג משכר מצרפי בעלות של עד 1.5 מיליון שקל.

סטפק האב ישתכר בעלות חודשית של 135 אלף שקל, שהם 1.62 מיליון שקל בשנה. בנוסף הוא יקבל החזר הוצאות ובונוס שנתי שייגזר מרווחי החברה. חבילת התגמול שלו תהיה אחת מבין השניים: 3.75 מ יליון שקל או עלות השכר השנתי הממוצע של העשירות התחתון של עובדי החברה, כפול 50 (הנמוך מבין השניים).

סטפק האב יתמנה ליו"ר פעיל במשרה מלאה לצדו של אלי ברקת, בעל השליטה בדש-איפקס ובמקביל יכהן כיו"ר ודירקטור בחברות בנות נוספות.

בנו אבנר יתמנה אף הוא לדירקטור פעיל ואחראי על הפיתוח העסקי. עלות שכרו החודשית היא 115 אלף שקל, או 1.4 מיליון שקל בשנה. סטפק הבן יהיה זכאי להחזר הוצאות ולבונוס שנתי, כאשר חבילת התגמול הכוללת שלו תהיה הנמוכה מבין תקרה של 3.75 מיליון שקל בשנה, או מכפלה של 50 מהשכר הממוצע של העשירות התחתון בחברה.

עד כאן החלק הנוצץ. בחצר האחורית של המיזוג נמצאים כרבע מכלל העובדים בשני בתי ההשקעות, שלפי ההערכות יפוטרו או יעזבו לרבות המנהלים שבהם. בדש –איפקס מועסקים כ-440 עובדים ואילו במיטב 420 איש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה