שיתוף

מחקר EY הראה כי 94% מנשות העסקים הבכירות עסקו או עוסקות בספורט, ויותר ממחציתן עסקו בפעילות ספורטיבית באוניברסיטה – דבר המצביע על קשר חזק בין הצלחתן בספורט ובין הצלחתן בעסקים.

מתוך 400 הנשים שנסקרו במחקר, 75% אמרו שהרקע שלהן בספורט השפיע באופן חיובי על החלטת המעסיקים להעסיקן. נשים אלו שיבחו מאוד את הספורט, כיוון שהן יודעות באופן אישי כיצד השתתפות בספורט יכולה להשפיע על מוסר העבודה. לכן, נשירת נשים מפעילויות ספורט בגיל צעיר הופכת להיות נושא מדאיג.

על פי מחקר שנערך על ידי המכון לחקר הספורט לנוער של אוניברסיטת מישיגן, כ -70% מהילדים בארצות הברית נושרים מענפי הספורט המאורגנים לפני גיל 13. זה בהחלט מדאיג במיוחד עבור נשים, כאשר המחקרים מראים שלבנות שמשתתפות בספורט יש סיכוי גבוה יותר לסיים את המכללה, למצוא עבודה, ולהיות מועסקות בתעשיות הנשלטות על ידי גברים.

מה הספורט יכול ללמד על הצלחה בקריירה

דיוק ומשמעת חיוניים אם אתה רוצה להצליח בקריירה

כמו שכל יזם יגיד לך, מה שמגדיר את העסק שלך הוא לא רק המיתוג, הקסם האישי והקשרים שלך. ישנה חשיבות עליונה לדיוק ומשמעת, הן באספקת המוצרים והשירותים, הן בהתנהלות מול הלקוחות, מול הספקים ומול העובדים בחברה. אימוץ המשמעת והדיוק שמחייבים כל ספורטאי, מסייעים גם בהצלחת העסק ובהצלחת הקריירה.

ההחלטה היא המפתח להנעה ולתפוקה

בספורט, אתה יודע להיכן אתה רוצה להגיע, מהן המטרות שלך ויש לך מפת דרכים שאומרת לך בדיוק איך אתה הולך להגיע לשם. אצל רוכבי אופניים לדוגמה, חשוב לוודא שהצמיגים שלהם מחוזקים ובטוחים לנסיעה, שהם התאמנו מספיק בשביל המרוץ וכי יש להם את הטכניקה הנכונה כדי לנצח. את אותה החלטה מניעה, צריך ליישם גם בעסק שלך. חשוב שתחליט לאן אתה רוצה להגיע בטווח של שנה שנתיים, מבחינת הקריירה שלך, ולצייר לעצמך "מפה" שתוביל אותך את הדרך לשם. מה עליך לעשות כדי להגיע למטרות הדו שנתיות? אילו קורסים והכשרות תצטרך לקחת? עם אילו אנשים תצטרך ליצור קשרים? וכן הלאה.

הסתמכות על הצוות

בכדורגל, לא משנה כמה טוב אתה יכול להיות, אתה שום דבר בלי צוות גדול מאחוריך. אותו הדבר בחברות. היכולת למשוך ולשמר את הכישרון הטוב ביותר, הוא המפתח להפעלת מבצע מוצלח. בניית צוות שעובד יחד כדי להשיג מטרות משותפות תאפשר להשיג אותן ביתר קלות ואיכות.

הבטיחו את בריאותם ורווחתם של הצוות שלכם

הצוות שלך הוא הנכס היקר ביותר של החברה שלך. בדיוק כמו בספורט, זה חיוני לשמור על חברי הצוות היטב. כוח עבודה שמח ובריא הוא מעורב ופרודוקטיבי. זו הסיבה שחשוב ליישם תכנית בריאות וכושר בחברה, לטובת בריאותם של חברי הצוות. תכניות בריאות הן מגוונות ומורכבות מעשרות אפשרויות שונות, וחשוב לבחור תכנית שמתאימה לצוות ותאפשר להם להפיק את המרב ממנה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה