5 חברות המאפשרות לעבוד מכל מקום בעולם

5 חברות המאפשרות לעבוד מכל מקום בעולם

חברות המאפשרת לעבוד מכל מקום ממנו תרצה, מייצרות לך אורח חיים חופשי. אתה יכול לטייל בעולם תוך כדי עבודה, מבלי ההכרח להמתין לגיל הפנסיה כדי להתחיל לגלות ארצות זרות

שיתוף

למרות שטרנד העבודה מהבית תפס תאוצה בשנים האחרונות, לא כל הזדמנויות העבודה מהבית שוות זו לזו. ישנן חברות המאפשרות לעובדים שלהם לעבוד מהבית אחת לשבוע, ישנן כאלו המתירות כמעט שבוע עבודה מלא מחוץ לחדר המשרד וישנן חברות לא תאמינו, שמאפשרות לעובדים שלהם לעבוד מחוץ למשרד כל הזמן ומכל מקום בעולם.

להלן 5 חברות כאלו המתירות לך גמישות מלאה בסביבת העבודה:

Toptal

הגישה של חברת Toptal היא: "אין משרדים, אין פגישות חסרות תועלת, אין חובת שעות עבודה מסודרות. אתה מוכר את מה שאתה עושה, לא את הזמן שלך על הכיסא. "

Toptal ננעלה על היתרונות של תרבות העבודה מרחוק ולקחה על עצמה כמשימה להטמיע תרבות זו בשאר החברות ברחבי העולם. מדובר בחברת הייטק המחברת את שלושת האחוזים של מפתחי התוכנה הטובים ברחבי העולם, עם חברות מובילות הזקוקות להם. צוות החברה הכולל 110 עובדים, עובד מכל מקום בעולם.

רבים מעובדי Toptal ניצלו תרבות זו על מנת לחיות את חיי "הנווד הדיגיטלי". הם נעים ממקום למקום ברחבי העולם במשך מספר שבועות, חודשים או שנים. מייסדת וסמנכ"לית התפעול של Toptal, ברינדן בנסקוט, הספיקה לגור ב- 30 מדינות שונות מאז הוקמה החברה. היא תומכת בכל עובד שבוחר לעשות כמוה. את עובדי Toptal ניתן למצוא כיום בכ- 93 מדינות שונות.

Upworthy

עבודה מהבית, מבית קפה, מחלל עבודה משותף, מכל מקום בו ישנה רשת אינטרנט מהירה – הם בסדר גמור מבחינת חברת Upworthy. החברה דוגלת ברעיון הצוות המופץ.

Upworthy היא חברת הפצת תוכן המתפשט באמצעות מונחים הקשורים לנושאים בעלי חשיבות כגון: דימוי גוף, בריונות, סרטן, התעללות במשפחה, זהות מינית ונושאים רבים נוספים. זו אחת מחברות המדיה הגדלות במהירות הרבה ביותר. Upworthy מאפשרת לצוות שלה כולו לעבוד מרחוק, מהיכן שירצו. החברה מגייסת עובדים שאינם זקוקים להשגחה מתמדת ומאפשרת לעובדים שלה חופש רב. ההנחה היא שהם יבצעו את העובדה על הצד הטוב ביותר מהיכן שיבחרו. החברה אף מעודדת את העובדים לקחת חופשות בהן הם מתנתקים מהרשת ופשוט נחים.

Buffer

המוטו של חברת Buffer: "עבוד במקום שעושה אותך מאושר, מעורר אותך מידיי יום ומסייע לך להפוך לאדם שאתה רוצה להיות."
Buffer מספקת כלים המסייעים לעסקים ובעלי אתרים לבנות קהל באינטרנט וצוות עובדי החברה יעיל ואיכותי. החברה משתרעת כיום על פני 7 אזורי זמן שונים, מהונו לולו ועד לפריז – הבדל של 12 שעות עבודה. אך במקום לראות פער שעות זה כבעייתי, החברה מנצלת את מגוון טווחי הזמן כדי להתייעל מול לקוחות שונים. למרות שלחברה יש למעלה ממיליון משתמשים, הצוות מסוגל להגיב לכ- 80% מהמיילים תוך שעה. מה שלא היה מתאפשר לו כולם היו עובדים באותו אזור זמן.

GitHub

החברה גורסת כי "אנו מאמינים כי אם העבודה מאפשרת זאת, אנשים צריכים לעבוד כאשר הם מאושרים."
GitHub היא קהילה בה מפתחים יכולים לתכנת ליותר מ -24 מיליון פרויקטים באמצעות עבודה אונליין. מטרת החברה לספק כלים שהופכים כתיבת תוכנה לקלה יותר, והם עובדים עם צוות שעובד מרחוק לצורך כך.
ל- GitHub יש משרדים, אך הם מאמינים שאם העבודה מאפשרת זאת, האנשים צריכים לעבוד כשהם מאושרים ומהיכן שיחפצו. עוד החברה מציעה הטבות נוספות לצורך איזון בין העבודה והחיים האישיים כגון: מנוי לחדר כושר ללא תשלום וכרטיסי מתנות לאמזון לעובדים לצורך רכישת ספרים. בנוסף החברה מממנת לכל עובד כנס אחד בשנה בכל מקום בעולם בו ירצה להשתתף.

Basecamp

סניפי חברת Basecamp פרוסים ב- 26 ערים שונות ברחבי העולם. המטה הוא בשיקגו, אבל כל עובדי החברה חופשיים לחיות ולעבוד מכל מקום שירצו. 
Basecamp הוא כלי ניהול פרויקטים מבוסס אינטרנט המציע רשימות מטלות, שיתוף קבצים, מעקב, ומערכת העברת הודעות. קהילת Basecamp מורכבת ממעצבים, מתכנתים, רעיונאים, רוכבי אופניים, רצים, מהנדסים, שפים, אנליסטים, מוזיקאים, אנשי קולנוע, סורגות, מטיילים, סופרים, צלמים, טייסים, נהגי מכוניות מרוץ, ועוד ועוד. את כל אלו ניתן למצוא בכל רחבי העולם.

כנס רווחה וחווית העובד

כנס הגיוס השנתי 2024

אין תגובות

השאר תגובה