לינקדאין השיקה את העמוד החשוב ביותר עד כה לגיוס עובדים

לינקדאין השיקה את העמוד החשוב ביותר עד כה לגיוס עובדים

ה- LinkedIn Recruiter מאפשר לכם לנצל טוב יותר את הרשת החברתית העסקית לטובת גיוס עובדים וצייד ראשים. איך זה עובד?

שיתוף
גיוס ברשתות החברתיות

גיוס ברשתות החברתיות

הרשת החברתית העסקית לינקדאין, שהוגדרה כבר לפני שנים כאחת הפלטפורמות החשובות ביותר לגיוס עובדים ובפרט גיוס תוכן וגיוס בכירים, לקחה החודש (אפריל 2013) את המחויבות שלה כלפי קהילת המגייסים צעד אחד קדימה. מדובר כמובן על השקת ה- LinkedIn Recruiter.

מדובר בסרגל ניווט חדש שזמין למשמשי הרשת דרך אייקון בצד ימין בראש העמוד. גולשי הרשת העושים בה שימוש מקצועי לאיתור וגיוס מועמדים יכולים מהיום להתחיל לנהל את מערך הגיוס בצורה חכמה יותר באמצעות מערכת התרעות. המערכת מתריעה בכל פעם שמעתדכנת הצעת עבודה, מתקבלות תוצאות חדשות להגדרות חיפוש קודמות, בכל פעם שמנהל מקצועי מעלה חוות דעת על מועמד או מתקבל קובץ קורות חיים חדש, או שמישהו שעקבתם בעבר אחר הפרופיל שלו עדכן את קורות החיים שלו.

בנוסף על מערכת ההתרעות המאפשרת לכם לשלוט על מערך הגיוס בצורה אפקטיבית יותר, אפליקציית הגיוס LinkedIn Recruiter מציעה פיצ'ר To-Do list חכם. באמצעות ממשק ידידותי זה ניתן לבנות לבד את רשימת המשימות/ מטלות ויעדים שלכם לתהליך הגיוס. רשימה זו נשארת כל הזמן בראש העמוד, כתזכורת ומפת דרכים, עד שאתם מסיימים את הפרויקט או את המטלה שלפניכם. כמו כן, התזכורות שהכנתם מבעוד מועד, קרי profile reminders, יתמזגו אוטומטית ברשימה ה-To Do החדשה כדי ליצור רשימת אחת קוהרנטית שתוביל אתכם כל זמן שאתם עובדים באתר.

גם תיבת החיפוש הפכה זמינה/ בולטת יותר והיא מציעה להיעזר בהגדרות חיפוש קודמות כדי לקצר ולייעל את תהליך החיפוש. כך למעשה, כשהמשתמש מגיע לתיבת החיפוש להגדיר מילת חיפוש או צירוף (לדוגמה מנהל מערכות מידע), ברגע שהוא יתחיל להקליד אותיות, תפתח לו רשימה (drop-down) שמכילה הגדרות חיפוש קודמות כדי למקד ולייעל את תהליך החיפוש ברשת.

אחת החוזקות העיקריות של ה- LinkedIn Recruiter הוא ללא ספק הפיצ'ר שנקרא: People you might want to hire, כך זה נראה:

LinkedIn Recruiter מקור: לינקדאין

מדובר בפיצ'ר שמסייע לכם לאתר מועמדים כשהוא למעשה מציע לכם להעיף מבט על פרופילים של חברים ברשת, מתוך זיהוי הצרכים שלכם (על פי הגדרות החיפוש העדכניות, הגדרות המשרה ודפוסי ההתנהגות שלכם בעבר בכל הקשור לאיתור מועמדים ברשת). המערכת מכוונת לאפשר לכם להגיע למועמדים שאתם לא בהכרח הייתם מגיעים לבד. כך לדוגמה, אם אתם מחפשים מנהל יחסי ציבור לחברה טכנולוגית – האפליקציה לא תציג בפניכם רק מנהלי יחסי ציבור מהתחום הטכנולוגי אלא גם בעלי מקצועות טכנולוגיים שרשמו בתחומי עניין/ עיסוק/ ידע תחומים כגון: כתיבה, עריכה, תקשורת. אפליקציה זו מאפשרת לכם להיחשף לפרופילים של בעלי מקצוע שלא הייתם מחפשים, בצורה אקטיבית ממוקדת, ושמנגד, אלו לא רק אנשים שלא הייתם פונים אליהם בעבר אלא שגם הם לא היו שולחים אליכם קורות חיים באופן טבעי.

באירוע ההשקה של ה- LinkedIn Recruiter שנערך ב-10 באפריל אמר פרקר באריל, מנהל פיתוח מוצרים בלינקדאין:

"רוב כלי הגיוס מיושנים ובכל אופן הם מיועדים עבור מחפשי העבודה כמשתמשי קצה ולא עבור קהילת המגייסים המקצועית. ה- LinkedIn Recruiter הוא אחד הכלים החשובים ביותר עבור המגייסים. זהו מהלך שללא ספק משקף את האג'נדה של לינקדאין – להתאים את הכלים שלה לצרכי המשתמש ולא להיפך, כשהיא נותנת בידי המגייסים כלי גיוס שעונה על הצרכים הייחודיים שלהם".

באריל עוד הוסיף ואמר שהעיצוב וה- look and feel של האפליקציה החדשה מחוברת לעיצוב ולערכים של לינקדאין, מה שמאפשר לגולשים חוויית משתמש מוכרת, אינטואטיבית ומהנה. לדבריו, כמו כל פונקציה אחרת ברשת החברתית, מדובר על אפליקציה קלה ללמידה ולתפעול, שאותה אפשר להכיר ולהבין כבר בשימוש הראשון, ללא הדרכה והכוונה.

רוצים לשמוע מה עוד חדש בתחום גיוס עובדים ברשת?
בואו לכנס HR Tech!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה