לא הצליחו בבית ספר? יש להם סיכוי לעבוד ב-facebook

לא הצליחו בבית ספר? יש להם סיכוי לעבוד ב-facebook

אנגליה: 100 חברות ניו-מדיה מובילות יוזמה חדשה ליצירת 300 מקומות עבודה לצעירים (מגיל 16) שנשרו מממערכת החינוך

שיתוף
שימור עובדים
שימור עובדים

אנגליה: פייסבוק, טוויטר אומניקום-מדיה ועוד חברות מדיה, דיגיטל, חברות הפקה, חברות לפיתוח משחקי מחשב וגאדג'טים, משתפות פעולה במיזם חדש שנועד לייצר 300 מקומות עבודה לצעירים שנשרו מבתי הספר (לצעירים מגיל 16 ומעלה). ההרשמה לפרויקט החלה השבוע.

הפרויקט, המכונה Creative Pioneers Challenge, הנהנה מתמיכת הממשלה, מבטיח ל-300 צעירים שנשרו ממסגרת בתי הספר, אפשרות להשתלב באחת מ-100 חברות הניו-מדיה המובילות את השוק הבריטי (וחלקן אף את השוק העולמי!) במגוון עבודות מרתקות לרבות: עוזרי הפקת סרטים וסדרים, חוקרי מדיה חברתית, מעצבי אתרים, קנייני מדיה, רעיונאים לפרסומות, מקדמי אתרים, אנשי פיתוח תוכן ועוד, וכל זאת במתכונת של מתלמדים המועסקים תמורת תשלום סמלי.

צעירים אשר יפתחו רעיון קריאטיבי או יוזמה עסקית חדשנית במסגרת הפרויקט, יוכלו להציג את התכנית שלהם בפני ועדת הפרויקט וזו מתחייבת לתמוך בתוכניות נבחרות באמצעות הקצאת משרדים, ליווי (מנטור) ומימון.

אחת מנותנות החסות לפרויקט היא חברת המדיה הבריטית Metro והיא תריץ קמפיינים הקוראים לצעירים להגיש מועמדות לפרויקט, במשך ארבעת החודשים הקרובים, ביותר מ-50 ערים ברחבי אנגליה. הפרויקט צפוי לצאת לדרך כבר בספטמבר 2012.

שר התרבות הבריטי, אד וייזי, אשר משרדו תומך בפרויקט, אמר בהודעה לעיתונות: "הרעיון הזה הוא פרויקט 'מבריק'! איזה דרך מצוינת לייצר מקומות עבודה מרתקים עבור צעירים. זו הזדמנות לפתח את הדור הבא של ענף המדיה. הצעירים הללו יכולים להפוך להיות מפיקים, תסריטאים, מעצבים, מפתחי אתרים וכל מה שהם רק רוצים. זה ענף שצמא לרעיונות חדשים, ליוזמות ולתשוקה ולכן הם יכולים לתרום כל כך הרבה לתעשייה."

באנגליה יש כיום כמעט מיליון צעירים (16-24) מחוסרי עבודה. במסגרת הפרויקט Creative Pioneers Challenge, החברות הלוקחות בו חלק מתחייבות לספק 300 מקומות עבודה מרתקים ל-300 הצעירים המבטיחים ביותר, ולתת להם אפשרות להשתלב בשוק העבודה ה'אמתי', ללמוד מקצוע, לצבור קשרים וניסיון ולפצוח בקריירה מזהירה. פרויקט זה נועד לא רק לתת לצעירים כרטיס כניסה לשוק העבודה, הוא נועד להמריץ את ענף הניו-מדיה עם כוח עבודה צעיר ורענן שיוסיף עוד קצת 'פלפל' לתעשייה התוססת ממילא.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. פרויקט מבורך לטעמי. אני מאמינה שאין קשר בין הצלחה בלימודים לבין הצלחה בשוק העבודה. יש צעירים שלא משתלבים במערכת החינוך אבל עושים בחיל בשוק ובעיקר בעבודה קריאייטיבית. אחלה רעיון

השאר תגובה