שיתוף

כללי התקשורת החברתית משתנים במהירות, אין ספק בכך. ככל שהפלטפורמות מתפתחות, הטכנולוגיה משתפרת וכל התעשיות מאמצות את האפשרויות, כך אנשי מקצוע הפועלים כיום בתחום משאבי האנוש חייבים ללמוד למנף את שיטות העבודה המומלצות של המדיה החברתית.

להלן מספר דרכים עיקריות בה המדיה החברתית משנה את הדרך בה אנו עובדים:

כפי שהשימוש בתקשורת החברתית הפך כמעט בכל מקום לשקוף הרבה יותר, שאלה גדולה שמנהלים צריכים לשאול את עצמם היא, כמה שקופה החברה צריכה להיות כשמדובר בדברים כגון: שכר, הטבות, תקשור פנימי, רווחים, מדיניות מקום העבודה, שיטות העסקה, יחסי עובד מעביד, ועוד.

חברות מסוימות בוחרים בשקיפות מלאה, כגון חברות שמפרסמות את המשכורות של העובדים והמנהלים בחברה וכן מידע נוסף על החברה, כגון: התפלגות הגיוון של העובדים והכנסות החברה. גם אם חשיפה הכוללת לא מהווה רציונל עבור הארגון שלך, תוכל לאמץ זוגים שונים של שקיפות, כמובן במידה המתאימה למדיניות הארגון שלך.
תמיד חשוב לשמור על קו הגבול הברור, אילו נושאים ופריטים חייבים להישאר חסויים.

מנקודת מבט של מועמדים ומחפשי עבודה, הם כבר עושים מחקר על החברה שלך כדי לקבוע אם זו ההזדמנות שמתאימה להם. על ידי ניצול ערוצי מדיה חברתית, אתה יכול לעזור לשלוט על הודעות ומסרים, כך שעובדים פוטנציאליים לא יסתמכו אך ורק על ביקורות צד שלישי, אשר לא תמיד תהיינה מדויקות וחיוביות. ככל שתספק מידע ישיר יותר, כך סביר יותר שתטפח תחושה של אמון ותמשוך מועמדים בעלי עמדות דומות.

האם ספקת לעובדים שלך את הכישורים והכלים כדי להפוך לשגרירים?

זה כבר לא מספיק שיש דף קריירה באתר האינטרנט שלך. כיום, מחלקת משאבי אנוש ושיווק פועלים יחד כדי להעצים את מותג המעסיק במדיה החברתית, העובדים שלכם יכולים לשמש שגרירי מותג ולהפיץ את הבשורה לחבריהם ומכריהם ברשת.

כמה שאלות שיש לקחת בחשבון: האם מנהלי הגיוס שלך מקצועיים ומשתפים היטב את המידע הדרוש ברשתות החברתיות? האם המסר של המותג שלך קורן דרך הפרופילים החברתיים של העובדים שלך? אם התשובות שלך לשאלות אלו שליליות, עליך לעשות עבודה טובה ומאומצת יותר כדי להפוך את העובדים שלך לשגרירי מותג מובילים.

חשוב לעודד את אנשי הצוות בכל הרמות כדי שיקדמו את מותג החברה שלך ברשת, מה שיסייע להרחיב את ההשפעה שלך בתעשייה. התוכן המשותף ע"י העובדים מקבל פי שמונה יותר מעורבות מאשר תוכן המשותף בערוצי מותגים. אפשרו לצוות שלכם לקחת את המושכות כדי להרחיב את טווח ההגעה למועמדים פוטנציאליים.

האם המסר שלך עקבי והאם תרבות החברה שלך מודגשת?

חשוב לעבוד עם אנשי השיווק כדי לפתח אסטרטגיית תוכן מדיה חברתית עקבית, כך מועמדים פוטנציאליים יקבלו הצצה מדויקת אל מה שהתרבות של החברה שלכם מייצגת.

חשוב להיות מסוגל להציג את מקום העבודה שלך על ידי שיתוף מבט בתוך שטח המשרד שלך ולהפנות את הזרקורים לתפקידים שונים שיכולים לעזור להבין את ערכי החברה ואת הסיפור מאחורי המותג.

מדיה חברתית היא כבר לא משהו הנוגע רק לתקשורת הארגונית ולצוותי השיווק. היא גם המפתח למשיכת כישרונות פוטנציאליים חדשים לחברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה