כלי חינמי בלינקדאין למציאת מועמדים מצוינים

כלי חינמי בלינקדאין למציאת מועמדים מצוינים

כלי ה- Find Alumni למציאת בוגרי תואר בלינקדאין הוא כלי חינמי ויעיל שיאפשר לך ליצור קשרים עם מועמדים מצוינים בעלי השכלה גבוהה

שיתוף

הדרך להפעלת כלי Find Alumni מתחילה בלחיצה על לשונית ה- My Network ולאחר מכן בחירת Find Alumni. משם תוכלו לבצע חיפוש אחר אנשים שלמדו אתכם במכללה או באוניברסיטה ולאחר מכן לבצע חיפוש ממוקד על פי הקריטריונים הבאים:

היכן הם גרים (מיקום גיאוגרפי)
היכן הם עובדים (חברה)
מה הם עושים (תחום עבודה)
מה הם למדו (תואר)
מה המיומנויות שלהם (מיומנויות מפורטות ב- LinkedIn)
כיצד אתה מקושר אליהם (קשרים בלינקדאין)

אם זה לא מספק ניתן גם למצוא בוגרים מאותה שנה בה אתה למדת במכללה או באוניברסיטה או חיפוש על כל קריטריון אחר.

find alumni
find alumni

 

כיצד כלי Find Alumni יכול להועיל לך?

אם לדוגמה אתם מחפשים לחברה איש פיתוח מחיפה, באמצעות הכלי תוכלו לחפש מישהו שלמד את תחום פיתוח התוכנה וסיים במכללה מסוימת ולהצליב את החיפוש עם אנשים שגרים בחיפה. אם תרצו להרחיב ולבחון את המיומנויות של המועמד, תוכלו להצליב את החיפוש עם המיומנויות שלהם המפורטות בלינקדאין, ואפילו עם חברות נוספות בהן עבד בתחום. מתוך הפרופיל של המועמדים שמתאימים לכם תוכלו לשלוח להם הודעה, לבקש קורות חיים, להוציא זימון לראיון עבודה ואפילו לשלוח שאלות בדוא"ל.

כיצד אתה מקושר אליו?

אם מצאת מועמד שנראה לך מתאים מבחינת כל הקריטריונים, מה החשיבות בהבנת הקשר שלך אליו? כידוע, ישנה חשיבות רבה לפן האישי כשמגייסים עובד לחברה. ככל שיש ביניכם קירבה כך הצעת העבודה שלך תראה מהימנה יותר ובשקיפות יתרה. במידה ואתה מבצע חיפוש בכלי ה- Alumni לפי כיצד אתה מקושר אליהם ומגלה שאתם חברים ממקור ראשון זה וודאי יסייע לך בגיוס המועמד. גם אם תגלו שיש לכם מכרים משותפים רבים, הדבר ייצור בסיס ראשוני אמין לתקשורת ביניכם ויגדיל את הסיכויים שתוכלו לזמן את המועמד לראיון.

מקום המגורים

מקום המגורים של המועמדים בחיפוש שלכם חשוב במידה ונדרשת הגעה למשרד מידיי יום. ישנה חשיבות לבחירת מועמד שגר במרחק סביר ממקום העבודה וכך תוכלו לוודא זאת. כמובן שהדבר לא רלוונטי בעבודה המתאפשרת מהבית, או בעבודה מחוץ למשרד בפגישות עם לקוחות.

היכן הם עבדו

האפשרות להצליב את החיפושים שלכם עם מקום העבודה בו המועמדים עובדים כיום או עבדו בעבר, מאפשר לכם להבחין בפוטנציאל העסקה שלהם. האם הם עבדו בחברות מהתחום שלכם, האם בחברות נחשבות מבחינת השוק או כשאלו שפחות. תוכלו לדעת האם הם עבדו אצל מתחרים שלכם ואם זה יכול ליצור בעיה עבורכם מבחינת הגיוס, וכן לבדוק למשל אם העדפותיהם באשר לגודל החברה, לסוג החברה, לתחום העיסוק שלה ועוד ועוד.

מיומנויות

פירוט המיומנויות של המועמדים בכלי ה- Find Alumni יוכל לקחת אתכם למקום המדויק ביותר מבחינת המיומנויות הדרושות במשרה שפרסמתם. ככל שתהיה התאמה בין המיומנויות אותן ציינו בלינקדאין שלהם לעומת המיומנויות להם ידרשו במילוי התפקיד, כך כדאי לזמן אותם לראיון ולא לפספס אותם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה