שיתוף

צמד המילים "Fake News" הכה גלים בחודשים האחרונים בארה"ב. במהלך שלושת החודשים האחרונים של מסע הבחירות בארה"ב, 20 הסיפורים השקריים הפופולריים ביותר בפייסבוק גברו משמעותית על 20 הסיפורים האמיתיים הפופולריים ביותר – כך על פי מחקר של Buzzfeed.

הצרה עם חדשות מזויפות שהן יוצרות נזק ממשי. מותגים יכולים לסבול מהשפעות שליליות של דיווח כוזב, הן במישרין והן בעקיפין.

התקפות הישירות הן הפשוטות ביותר. כאשר חברה מחליטה להילחם בצורה מלוכלכת, היא מפיצה בגלוי מידע שגוי על החברה שלכם, ומטעה לקוחות פוטנציאליים לגבי איכות המוצרים ושירות הלקוחות.

נזק עקיף מתרחש כאשר אתרי חדשות מזויפים המייצרים כמויות עצומות של תנועה, מתחילים למשוך את תשומת הלב של אנשים לפרסום שלילי כוזב. כתוצאה מכך ישנה ירידה באמון הצרכנים, ואפשרות לקשר מותגים עם ניסיון שלילי שקרי.

כיצד תוכלו לשמור על המותג שלכם מפני חדשות מזויפות?

תקיפה מרוכזת של חדשות מזויפות היא הסיוט הגרוע ביותר של כל חברה, אך האסטרטגיות הבאות עשויות לעזור לכם לך להפחית את ההשפעות השליליות או להימנע מהן לחלוטין.

היו מגדלור של שקיפות

אם חברה דוגלת בשקיפות ואמון מהתחלה ולאורך כל הדרך, יהיה הרבה יותר קשה לערער את המעמד שלה בפני הלקוחות והעובדים. במחקר של Label Insight, כמעט 40% מהצרכנים אמרו שהם יעברו באופן פעיל ממותג אחד למשנהו אם המותג האחר שקוף יותר.

שקיפות מספקת יתרונות נוספים מלבד הפרכה של חדשות מזויפות. אם לחברה יש מאות דוחות שקופים באינטרנט, סיפור מזויף אחד יתקשה להוריד את כולם. כדי להגדיל את השקיפות של החברה שלכם, הקפידו לפרסם בשקיפות את כל מה שניתן

הילחמו באמצעות פרסומים חיוביים

השכיחות של המדיה החברתית כמקור חדשותי מקלה על שיתוף כל דבר בכל עת. בעוד מערכת זו מאפשרת לחדשות מזויפות להיות מופצות במהירות, מנגד היא גם מספקת הזדמנויות להדליף החוצה תוכן חיובי. שתפו תוכן חיובי ככל האפשר החדשות ובאתרי המדיה החברתית כדי להילחם בפרסומים שליליים.

צרו מוניטין חיובי

חשוב ליזום וליצור מוניטין אמין וחיובי למותג שלך, לפני שאתה נתקל בבעיות של חדשות מזויפות. החליטו כאסטרטגיה ברורה להילחם בכל פרסום כוזב שהופץ לגבי החברה שלכם, והחליטו על המודלים של הפרסום בטרם עת כדי שבבוא הרגע תהיו מוכנים לשגר את התוכן.

דוחות של שקיפות וסיפורי חדשות חיוביים מהווים חלק ברור של האסטרטגיה הפרואקטיבית במאבק נגד חדשות מזויפות, אך גישה הוליסטית היא המפתח. אתם לא רוצים להגיב ישירות לחדשות מזויפות, אלא ליצור תוכן חיובי מקסימלי בכל הערוצים האפשריים.

התוכן לא צריך להתמקד במיוחד על פרסום החדשות המזויפות, אלא על ההיבטים החיוביים של המותג והיחסים שהחברה בונה. חשוב לספק תוכן שימושי שמדבר על נושאים משמעותיים כדי לשמור על הלקוחות שלך לצדך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה