שיתוף

הזריזות הנדרשת אצל מנהיגים חזקים תמיד חשובה, אך בעידן מהיר ודינמי כיום, זה ממש הכרחי.

להלן 5 טקטיקות לניהול אג'ילי:

תקן את מה שלא עובד

קח מבט כן על הארגון שלך כדי לזהות מה צריך לשנות. שמור על ראש פתוח, והיה מוכן לעבור תהליכים לשינוי מהליכם לא יעילים או מערכות מיושנות שאינן פועלות יותר. כוונן את המאמצים העסקיים החדשים שלך, ושנה את תוכנית השיווק שלך. ברגע שאתה יודע מה צריך להיות קבוע, תוכל להיות מכריע ולפעול במהירות.

זהה את מה שמקשה עליך

יש להיזהר ממה שמשבש את יכולת קבלת ההחלטות שלך, זה חשוב במיוחד במנהיגות זריזה. למשל, חוסר ודאות לעתים קרובות מקטין את היכולת שלנו לחשוב בבהירות. קח את הזמן לשקף לעצמך את הבעיות שמקשות עליך וגורמות לך לעיכובים מיותרים. חשוב גם לזהות את סוגי המצבים שבדרך כלל בולמים אותך, ואז לקבוע דרך חכמה יותר להתמודד איתם. בפעם הבאה שמשהו מרגיז מתרחש, תוכל להתמודד עם זה טוב יותר.
הנחל את אותה מנטליות לעובדים שלך גם כן. הערך דפוסים בעייתיים ואיומים פוטנציאליים שיכולים להשפיע על החברה שלך וגבש תכניות לטיפול בטרם הם הופכים מאיום למימוש.

בחר בפרספקטיבה חדשה

חזור על בעיות שנתקלת בהן ודחית את ההתמודדות איתן, וכעת היוועץ עם עמיתים או מדריכים שיכולים להציע לך דרכי התמודדות יעילות. גם סיעור מוחות לפתרונות יצירתיים של בעיות חוזרות יכול להיות נהדר. אל תחשוש לאתגר את העובדים איתך – כך נולדים הרעיונות החדשניים ביותר.

אפשר שיתוף פעולה

מקומות עבודה הופכים לפחות ופחות היררכיים, ומנהיגים זריזים יודעים כיצד להשיג את הטוב ביותר מאנשיו על ידי יצירת שיתוף פעולה גדול יותר. עודד את חברי הצוות להעלות דרכים חדשות לעבודה משותפת. צור צוותים שונים כדי למצוא פתרונות חדשים, ועשה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לשיתופי פעולה.

הזמן לשיח אנשים עם פרספקטיבות ורקע שונים לשיחה. מנהיגי אג'ייל מחפשים דעות מגוונות ומוכנים לחיות במתח ביניהם כאשר הם מוצאים את הדרך הטובה ביותר קדימה.

אמץ אי ודאות

הצוות שלך יבצע את ההובלה שלך, כך שאתה לא יכול להתייאש כאשר אתה נתקל במצבים מתסכלים. הגישה במצבים כאוטיים היא לבוא עם ביטחון ונחישות, ואתה יודע שתוכל להסתגל למצב ככל שתלמד יותר על הבעיה.
חשוב שתוביל את האנשים שלך דרך המורכבות באמצעות גישה מכריעה וממוקדת, גם כאשר זה אומר ביצוע שיחות קשות.
רבים מהאתגרים העומדים בפני המנהיגים כיום הם אלו שאין להם תשובות ברורות. מנהלים זריזים מוכנים להוביל את אי הוודאות, וללמד את הצוותים שלהם למצוא ביחד פתרונות חדשים שיניעו את הארגון להצלחה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה