כיצד הארגון שלכם מציב את אבטחת הסייבר בסכנה

כיצד הארגון שלכם מציב את אבטחת הסייבר בסכנה

אבטחת סייבר היא מרכיב בלתי נמנע בעסקים המודרניים. אם אתה רוצה לשמור על החברה כנגד פריצות, יש לקחת ברצינות את האבטחה באינטרנט

שיתוף
אבטחת סייבר

אבטחת סייבר

בעולם הטכנולוגי של היום, הביטחון העסקי השתנה בצורה דרסטית. כיום עסקים חייבים להגן על המידע שלהם מפני האקרים וגורמים זדוניים אחרים בכל רחבי העולם. אם יש לכם חברה עם כמות משמעותית של נתונים, במיוחד מידע על לקוחות רגישים, יש לכם אחריות ענקית לשמור על הנתונים בטוחים.

הנה 4 דרכים בהן אתה עשוי לסכן את אבטחת הסייבר שלך מבלי להיות מודע לכך:

שימוש באתר וורדפרס (WordPress) פשוט

הרוב המכריע של עסקים קטנים לא יכול לשכור בוני אתרים מקצועיים ולכן הם פונים אל וורדפרס – מערכת בניית האתרים הפופולרית ביותר בעולם. חשוב לציין – אין שום דבר רע בשימוש בוורדפרס מנקודת מבט אבטחה באינטרנט, אך plugins רבים שפותחו עבור המערכת, אינם מאובטחים כמו פלטפורמה עצמה. אם אתה משתמש רק באתר וורדפרס בסיסי עבור העסק שלך, הקפד להשתמש בסיסמאות חזקות ומאובטחות ובצעדים בסיסיים כדי לשמור על אבטחת האתר. חשוב לבצע כמה צעדים הגיוניים בבניית האתר כדי להגן עליו מפני ניסיונות פריצה בסיסיים.

הסתמכות יתר על אחסון בענן

אחסון ענן עשוי להיות המגמה החדשה הגדולה בתחום ניהול הנתונים, אך שירותי אחסון ענן מסוימים יכולים להיות מאוד לא בטוחים. עבור יישומים מסוימים אחסון ענן בטוח מספיק – אם אתה זקוק לפלטפורמת ענן כדי לשתף פעולה ביצירת תוכן שיווקי, לדוגמה, סביר להניח שזה בסדר, שכן תוכן זה אינו חומר רגיש במיוחד. אך אם לעומת זאת, אתה מחפש פתרון אחסון לקובצי לקוחות שעשויים להכיל מידע פרטי, כדאי לחשוב מחדש על השימוש בענן כצורת אחסון הנתונים העיקרית שלך. שימוש באחסון שרת במרכז נתונים ייעודי הוא פתרון אבטחת סייבר מעולה שכן הוא הרבה יותר בטוח, ולכן העסקים הגדולים ביותר בוחרים באפשרות זו עבור צרכי האחסון שלהם.

אי שימוש בהצפנה

כשם שאיומי הסייבר רציניים בימים אלה, אתה רוצה להגן על הנתונים באתר האינטרנט שלך בכל דרך אפשרית. אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על האתר שלך היא להשתמש בצורה כלשהי של הצפנה, אשר תשמור על הנתונים והתקשורת שנשלחו לאתר שלך מוגן מפני האקרים. לרב האתרים מספיקה הצפנה של 128 סיביות, אך עבור עסקים עם צרכי אבטחה משמעותיים, יש צורך ברמות הצפנה גבוהות יותר.

שימוש בססמאות חלשות

ללא ספק, השגיאה הנפוצה ביותר של אבטחה מקוונת עבור אנשים ועסקים היא שימוש בסיסמאות חלשות. סיסמאות שמורכבות ע"י סוגים רבים של אלמנטים יותר קשה לזכור, אך הן גם הרבה יותר עמידות בפני פריצה.
מרכיב נוסף של שמירה על העסק שלך מפני פריצות הוא להפוך את שמות המשתמשים שלך קשים יותר לניחוש. עסקים רבים מדי משתמשים בדומיין האינטרנט שלהם כשם המשתמש שלהם במערכת לניהול תוכן כגון וורדפרס, אם תעשה זאת, ההאקרים יוכלו לפרוץ די בקלות. אם אתה רוצה להגן על האתר שלך מפני האקרים, קבע שמות משתמש שאינם קשורים לאתר או לשם העסק שלך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה