כדי ליצור תרבות של חדשנות יש להתחיל בתרבות של ניסויים

כדי ליצור תרבות של חדשנות יש להתחיל בתרבות של ניסויים

הצורך בחדשנות כיום כדי לפתח מוצרים ושירותים מהפכניים שינצחו את השוק, הוא ברור וידוע לכל

שיתוף
תרבות של ניסויים

תרבות של ניסויים

אנחנו מדברים הרבה על הצורך בתרבות של חדשנות כדי לשגשג בתוך השינויים הדיגיטליים, אבל צריך לקחת את השיחה צעד אחורה, כיוון שתרבות של חדשנות לא יכולה להתקיים ללא תרבות של ניסויים. אם אתה רוצה שהארגון שלך יתקדם משמעותית בתוך השינויים הדיגיטליים והקדמה הטכנולוגית, ההצלחה שלך תלויה ראשית ביכולת שלך לקבוע מה עובד הכי טוב עבור הארגון שלך.

העסקים המודרניים יותר תחרותיים ונתמכי נתונים הרבה יותר מאשר בעבר. זה אומר שצעד שגוי אחד יכול לחזיר את העסק שלך אחורה במידה עצומה אם הפרויקט לא יצא החוצה כצפוי. בדיקות הן חיוניות וקריטיות כדי למנוע כשלים וכדי לחשוף כל בעיה נסתרת בפרויקט. כאשר אתם מקדמים את הארגון שלכם לכיוון שינוי דיגיטלי, בדיקות לא רק צריכות להיות חלק מהתהליך, הן צריכות להיות עיקרון של תרבות החברה שלך.

חדשנות תלויה בניסויים

אנשים יכולים לבוא עם רעיון פנטסטי, שייפול לאחר מכן בשלב הביצוע. זה יכול לקרות בגלל כשלים טכניים או משתנים לא ידועים. כשהפרויקט יגיע לנקודה קריטית,. גם לרעיון החדשני ביותר לא יהיו רגליים לעמוד עליהן ללא בדיקה נאותה. ככל שחברות נוספות מאמצות את השינוי הדיגיטלי ומתחילות לעשות מהלכים להוביל את הארגונים שלהם אל העתיד, השינויים גדלים באופן דרסטי והם יותר מרחיקי לכת. לכן, זה הכרחי לבחון רעיונות חדשים ביסודיות לפני הביצוע, ובטרם הם פועלים במסגרת היום יום.

בניית תהליך בדיקה היא רק חלק אחד של יצירת תרבות הניסוי. אם אתה באמת רוצה לעודד ניסויים בארגון, עליך לחזק אותו על בסיס אישי. שינוי דיגיטלי מאתגר חברות מודרניות שצריכות לחשוב מחדש על האסטרטגיות העסקיות שלהם, על תהליכי ניהול הפרויקטים, על כוח האדם, ומבנים מחלקתיים. חלק מהשינוי הדיגיטלי צריך גם להיות ממוקד בעובדים ברמה האישית, כגון: סיעור מוחות, נטילת סיכונים, וניסוים, שיהיו חלק מכל תהליך בארגון שלך.

תחרות מניעה חדשנות

רוב האנשים יודעים כי הסיכון הוא חלק גדול של העסק. חברות מסוימות נרתעות מניסויים בגלל החשש לכישלון, אבל הסיכון של אי-נקיטת פעולה הוא הרסני. זה חיוני לקחת את הזמן כדי לפתח סביבת בדיקות מקיפה, וזו אחת הדרכים הטובות ביותר לעודד נטילת סיכונים ללא צל של כישלון העסק. כאשר אתה מעודד את כוח העבודה שלך לסיעור מוחות לצורך רעיונות חדשים דרכים חדשות לעשות דברים, תגלה כי להישאר תחרותי הרבה יותר קל באמצעים אלו.
חלק גדול ביצירת תרבות של ניסויים הוא ללמד את הצוותים שלך איך להתמודד עם כישלון. לא כל רעיון יפעל כפי שמתוכנן, וכל עוד זה משפיע רק על סביבת הבדיקה, כישלון זה הופך לנתונים הניתנים ללמידה.

נטילת סיכונים אינה נראית מרתיעה כאשר אתה מפתח סביבת בדיקה ומבצע חלק מהשגרות היומיומית בסביבה זו. כאשר כוח העבודה שלך יודע שאתה לא רק מאשר ניסויים, אלא גם מעודד זאת, זה באופן טבעי ידחוף את העובדים שלך לאתגר את עצמם ואת דרכי החשיבה הישנות שלהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה