שיתוף

אלי אגמי מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש בישראייר:

אלי אגמי מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת ישראייר. אגמי מחליף בתפקיד זה את טל זיידנברג – לויא שכנהנה כתשע שנים בתפקיד סמנ"כלית משאבי אנוש בחברה וביקשה לסיים את תפקידה.

לאגמי היסטוריה ארוכה בישראייר. הוא עובד בחברה זה 19 שנים ומהווה חלק מצוות ההנהלה הבכירה של החברה. נציין, כי לאגמי יש רקע עשיר בניהול ויחסי עבודה.

בין תפקידיו הקודמים היה אגמי אחראי על הטמעת טכנולוגיות חדשות בחברה, אחראי על ניהול מערך ההסכמים הקיבוציים של צוותי האוויר, בהתאם לאסטרטגיה העסקית של ישראייר, וכיהן בתפקיד מנהל פיתוח תפעולי ובטיחות החברה, כמו כן הוא כיהן כחבר הנהלה.

חברת ישראייר, שהינה חברת התעופה השנייה בגודלה בישראל, מעסיקה כמה מאות עובדים. החברה מפעילה טיסות מנתב"ג לשדה התעופה רמון וכן מישראל למגוון יעדים באירופה, אגן הים התיכון, איחוד האמירויות וצפון אפריקה.

אילנית שטראוכלר מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת הסטרט אפ הישראלית EverC:

חברת הסטרט אפ EverC הודיעה על שורה של מינויים בכירים בחברה, בהם סמנכ״לית משאבי האנוש אילנית שטראוכל. לפני כן כיהנה שטראוכלר בתפקיד סמנכ״לית משאבי אנוש הגלובלית של חברת Cellebrite.

חברת EverC מעסיקה כיום כ-150 עובדים בישראל, בארה"ב, באירופה ובסין. לאחרונה הודיעה החברה על גיוס של עשרות מפתחים ואנשי טכנולוגיה והיא ממשיכה בגיוס עובדים נוספים גם בתקופה הנוכחית.

המערכת של חברת EverC מאתרת הלבנת הון ברשת ומונעת אותה, על ידי איסוף מודיעין בתחום אבטחת המידע (סייבר). בספטמבר 2020 גייסה החברה כ-35 מיליון דולר.

בסבבי גיוס קודמים גייסה EverC סכום כולל של כ-32 מיליון דולר. המשקיעים הקיימים של החברה השתתפו בגיוס האחרון.

כל ההון שגויס יוזרם לקופת החברה. עם ההודעה על גיוס הכספים הודיעה החברה על מיתוג מחדש במסגרתו שונה שמה מ-EverCompliant ל-EverC.

עמליה לנדאו מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הסטרט אפ Five Sigma:

חברת הסטרט אפ הישראלית Five Sigma מינתה את עמליה לנדאו לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש. באמתחתא של לנדאו  ניסיון של יותר מ-10 שנים בתפקידי ניהול בתחום משאבי אנוש, בחברות הייטק נחשבות בתחום הפיננסים והביטוח.

עם החברות בהן כיהנה לנדאו בתפקידי ניהול משאבי אנוש ניתן למנות את החברות PayKey ו-EasySend.

במסגרת תפקידה כסמנכ"לית משאבי אנוש בפייב סיגמא, תוביל לנדאו, בין השאר, את הצמיחה המואצת של החברה בכל הקשור לגיוס עובדים לחברה.

חברת הסטארטאפ Five Sigma, העוסקת בתחום האינשורטק, פיתחה פלטפורמה לניהול תביעות ביטוח. הפלטפורמה מבוססת על טכנולוגית מידול מידע ייחודית.

מדובר בפתרון מבוסס ענן ונתונים לתחום תביעות הביטוח. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מסייעת לחברות הביטוח לטפל בכל ההיבטים של ניהול התביעות: בהיבט האופרטיבי והאסטרטגי כאחד.

מדובר בטיפול הכולל ניהול הליך התביעה מתחילתו ועד סופו, לרבות כיסוי ביטוחי, אחריות, תשלומים, שיקום והבטחת איכות הטיפול בתביעה.

הפלטפורמה מאפשרת אוטומציה מלאה של משימות אדמיניסטרטיביות, תקשורת רב ערוצית בתוך המערכת, אינטגרציה ופריסה מהירות ביותר ועוד.

לאחרונה הכריזה Five Sigma על גיוס של 12 מיליון דולר מקרנות מובילות וממשקיעים קיימים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה