שיתוף

חג פורים כבר בפתח וחברות בכל רחבי הארץ חברות מתכוננות בהתרגשות לקראת החגיגות.

פורים הוא החג האידאלי להסרת מסכות, ולהיכרות אישית ואותנטית עם העובדים בחברה. חברות רבות ממשיכות במסורת השנתית ומקיימות מסיבות תחפושות להנהלה ולעובדים במטרה לשבור את השגרה בצורה של כיף וחוויות.

3 חברות משתפות אותנו בהכנות למסיבות הפורים שלהן:

ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס בדיקות ואוטומציה עורכות השנה מסיבת פורים משותפת בסגנון הרטרו – "במנהרת הזמן", על הגג בבניין ג'ון ברייס בתל-אביב. למסיבה מוזמנים העובדים/ות ובני/בנות הזוג והיא תכלול מוסיקה איכותית, כיבוד כיד המלך ותחרות תחפושות נושאת פרסים.

ג'ון ברייס מסיבת פורים
ג'ון ברייס מסיבת פורים

מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס הדרכה – זרוע ההדרכה של מטריקס, אומר: "מסיבת פורים המושקעת והיצירתית של ג'ון ברייס הפכה למסורת שמחה ומגבשת, המעניקה לנו גם הזדמנות טובה להיכרות עם בני/בנות הזוג של העובדים".

בחברת אינפיניטי לאבס, נערכים למסיבת הפורים לעובדי החברה שתתקיים ב- bau בתל אביב. התפריט יהיה מושקע ואיכותי במיוחד. די.ג'יי. מקצועי יקפיץ את הקהל במסיבת ריקודים שמחה וססגונית, כיאה לחג הפורים וכמובן שתיערך תחרות תחפושות נושאת פרסים שווים! פרס ראשון: סופ"ש זוגי במלון בוטיק, פרס שני: כניסה VIP לסרט וארוחה ופרס שלישי: ארוחת ערב זוגית. את האירוע ילווה צלם שינציח את השמחה בתמונות ובמגנטים שיינתנו למשתתפים כמזכרת.

פורים באינפיניטי לאבס
פורים באינפיניטי לאבס

דלית רוזן, מנהלת השיווק באינפיניטי לאבס, אומרת: "מסיבת הפורים שאנו עורכים לעובדי אינפיניטי השנה היא אירוע מגבש ומהנה, המהווה אתנחתא משעשעת לעבודה הרצינית והאינטנסיבית שלהם במהלך השנה".

במשרדי קבוצת אמן, מקבוצות ה-IT הגדולות בישראל, חוגגים כל שנה את פורים ב-Happy Hour על גג הבניין בבני ברק. גם השנה התאספו עובדי המטה לחגיגה צבעוניתשכללה קיר גרפיטי עליו רוסס לוגו הקבוצה אותו עיצב אמן הגרפיטי Magic Ben ששיתף את העובדים בריסוס הגרפיטי ובלונים צבעוניים של אמן הבלונים צ'ימני בנוסף לנשנושים, בירות, מוזיקה טובה, תחרות תחפושות והרבה כיף.

פורים באמן
פורים באמן

לדברי מיטל דינוביץ'-פז, רכזת משאבי אנוש בקבוצת אמן: "Happy Hour פורים על הגג הוא מסורת שאנו מקפידים לקיים בכל שנה. השנה שדרגנו את האירוע עם הופעה של אומן הגרפיטי שסיפק הצצה לאומנות הגרפיטי. בנוסף להיותנו קבוצת IT מובילה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה בישראל, חשוב לנו לספק לעובדינו מגוון אירועים מהנים שינעימו את זמנם".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה