שיתוף

מדד השוויון של קרן זכויות האדם המתפרסם מידי שנה, מציג את רמת השילוב של הקהילה הגאה בחברות שונות ומדרגה לפי ציון מספרי. חברת Autodesk זכתה בציון המרבי של 100 נקודות. מנהלת הגיוס בחברה, איריס דגני, חושפת את סוד ההצלחה

חברת Autodesk שעיקר עיסוקה הוא פיתוח תוכנה עבור תעשיות האדריכלות, ההנדסה והבניה, התקשורת, והבידור, זכתה בתואר מקום העבודה הטוב ביותר עבור קהילת הלהטב״ק במדד השוויון של קרן זכויות האדם.

משרדי Autodesk בתל אביב נפתחu לראשונה בנובמבר 2009, כדי לאפשר גישה למתכנתים הטובים בתחום, המהנדסים והיוצרים שחיים בישראל. כיום, עם מעל 120 עובדים, הממוקמים בשדרות רוטשילד, בלב "עמק הסטארט-אפים התל אביבי", תפקידה של שלוחת Autodesk הוא לשמש כמרכז R&D לשירותי הענן והכלים לתוכנות המובייל ועולם הבנייה.

איריס דגני, מנהלת הגיוס בחברת Autodesk , מסבירה: "מדד השוויון של קרן זכויות אדם, הוא כלי הבוחן את רמת השילוב של קהילת הלהטב"ק בחברה ע"פי מדיניות, נהלים ונוהגים, כאשר עמידה מלאה בכלל הקריטריונים מזכה את החברה בציון המרבי של 100 נקודות. עיקרי הנתונים והמידע עבור קביעת המדד מסופקים על ידי סקרים. יחד עם זאת, המדיניות הרשמית של החברות והשלכותיה על הקהילה הגאה נבדקות אף הן."

מה היתה תגובתכם לזכייה בציון?

"התואר משקף את מחויבותה של Autodesk לעובדיה מהקהילה הגאה, ומדגיש את סביבת העבודה המכילה בה תחושת שייכות חזקה. התואר הוא כבוד אבל יותר מכך, הוא מתבקש ומחייב."

כיצד חברת Autodeskמשלבת את קהילת הלהטב"ק בעבודה בחברה?

"בעיני השילוב הוא אמיתי כאשר הוא כל כך טבעי שאין דגש על שוני של אוכלוסיה כזו או אחרת.
חשוב לנו מאוד לייצר אווירה של פתיחות וקבלה באוטודסק, ושכל העובדים ירגישו בנוח להיות מי שהם. כמובן שאנו תמיד שמחים להכיר את מי שבחרו כבני/בנות זוג שלהם."

האם יש לכם תכניות מיוחדות לעידוד הקהילה לעבודה? תכניות של חבר מביא חבר?

יש לנו תוכנית חבר מביא חבר מאוד מצליחה, ואנו שמחים לקבל מועמדים מצוינים שהעובדים שלנו מכירים מכל המעגלים החברתיים והמקצועיים שלהם.

מהי דעתך לגביי שילוב חברי הקהילה בארגונים ובחברות הייטק ובתעשייה בכלל? מדוע חשוב לשמור על גיוון תעסוקתי וגיוס מגוון? מהן היתרונות של המגמה הזו?

"גיוון תעסוקתי הוא פתח לחדשנות. ככל שיש בחברה אנשים מרקעים ומקבוצות אוכלוסייה שונות מגיעים גם רעיונות שונים ומגוונים. מעבר לכך, אנו מאמינים שקהילת עובדים הטרוגנית שמייצגת את כל פלחי האוכלוסיה היא נכונה יותר חברתית וארגונית."

האם נעשתה החלטה בנושא גיוס חברי הקהילה? או שמדובר בגיוס אקראי?

לא נעשתה החלטה, באופן טבעי אנחנו פתוחים ומקבלים כל אדם אשר עומד בקריטריונים המקצועיים ומתאים לתרבות הארגונית שלנו.
Autodeskממשיכה לחפש את המתכנתים הטובים והמבריקים ביותר שיש לישראל להציע ומחפשת סטארט-אפים עם מומחיות בטכנולוגיית ענן, בנייה, עיצוב מובייל והדפסת תלת-מימד."

כנס רווחה וחווית העובד

כנס הגיוס השנתי 2024

אין תגובות

השאר תגובה