קידי קארד משיקה כרטיסי מתנה ייחודיים לעובדים כמתנה ללידה

קידי קארד משיקה כרטיסי מתנה ייחודיים לעובדים כמתנה ללידה

שחקן חדש ומרענן בתחום כרטיסי המתנה (גיפט קארד) הצטרף השנה לחברות המובילות בתחום – חברת קידי קארד המציעה כרטיסי מתנה נטענים כמתנת לידה להורים הטריים

שיתוף

קידי קארד מציעה חווית רכישה שונה מיתר חברות כרטיסי המתנה, ומתמקדת בחנויות ובעסקים הקטנים המציעים מגוון מוצרי בוטיק ייעודיים לאם ולתינוק.

"קידי קארד" מאפשרת למקבלי המתנה לבחור היכן ובאיזה סכום, מתוך סך הסכום הטעון בכרטיס לרכוש מוצרים לתינוק החדש. מגוון האפשרויות רחב ומכיל מוצרים כגון: ביגוד ואביזרים לתינוק, פרטי עיצוב לחדרי ילדים, מוצרי טקסטיל ואפילו מתנות הוליסטיות מפנקות כגון טיפולי שיאצו, דיקור לחיזוק לאחר לידה וטיפולים קוסמטיים בגישה הסינית. או לחילופין ניתן לממש את הכרטיס לצילומי ניו בורן או צילומי משפחה, עיצוב אלבומים ראשונים וכן סדנאות וייעוץ מאת מגוון עצום של יועצים מכל התחומים הרלוונטיים: הנקה, שינה, הורות, ליווי התפתחותי, מנשאים, תזונה ועוד.

את חברת קידי קארד הקימה גילי יונג לפני מספר חודשים, וכבר נכנסה חזק לשוק ההורות והלידה. גילי אומרת: "מאחר ואני יודעת מהי לידה, וכיצד מרגישה אם טרייה לאחר לידה דאגתי שכרטיס קידי קארד יכיל תמהיל מגוון של אפשרויות לניצול גם לאלו שרוצות לטייל ולהגיע לחנויות ולמרכזים וגם לאלו שמעדיפות להישאר בביתן ולהזמין מתנות ויועצים באמצעות חנויות אינטרנטיות ושירותים עד הבית"

כרטיסי המתנה של חברת קידי קארד
כרטיסי המתנה של חברת קידי קארד

אילו חנויות ובתי עסק ניתן למצוא בכרטיס קידי קארד?

"בין החנויות ניתן למצוא 'לילי ותום', 'Baby Rock', 'בובה בלה' 'Ndoto', nogili", בנדנה, פוקטס ועוד. לצד בתי עסק מגוונים המציעים שירותים של ייעוץ, סדנאות וטיפול כמו 'ספרטף', 'אסתר קוסמטיקה', נחיתה רכה לאמהות, טופה טופ, מרכז לילה טוב, ,דיאטנית עד הבית, ורבים נוספים."

כיצד נבחרים בתי העסק שעובדים עם קידי קארד?

"ראשית אנו שמים דגש בחברה על עבודה רק עם עסקים קטנים מתוך אחריות חברתית ורצון לקדמם . שוק מתנות הלידה בארץ שולט ברובו על ידי מספר מצומם של רשתות גדולות, וזה די מובן הרי אנחנו רוצים לקנות מתנה שיהיה קל להחליף גם אם אנחנו לא גרים באותו הישוב. אך בארץ יש גם לא מעט עסקים קטנים, יצירתיים ומוכשרים שמעצבים, מייצרים ומייבאים מוצרים ייחודיים ואיכותיים שמתקשים להתחרות ברשתות הגדולות. קידי קארד בעצם מייצרת, בפעם הראשונה פלטפורמת כרטיסי מתנה אשר מאפשרת לעסקים הקטנים לבוא לידי ביטוי ולהיכנס לתחרות.

כל בתי העסק, נותני השירות והיועצים השותפים ל"קידי קארד" נבחרים בקפידה ומבוקרים על ידינו בכל עת על מנת להבטיח שירות איכותי, מקצועי ומשתלם – זוהי מעין רשימת מתנות הלידה האולטימטיבית שלנו זו שאנחנו הכי היינו שמחים לקבל"

לאילו ארגונים וחברות הכרטיס מתאים?

"אנו עובדים עם ארגונים גדולים וקטנים, עם חברות הייטק וחברות שונות. קידי קארד מאפשרת לארגון לתת לעובד/ת מתנת לידה המתאימה בדיוק בשבילו/ה לא משנה אם זה הילד הראשון או הרביעי שפע האפשרויות הוא כל כך גדול שתמיד ניתן למצוא מה אוהבים וצריכים ולא צריכים להתרוצץ להחליף מתנות או להשאר עם פריטים שאין בהם צורך בגלל כל זה ארגונים מאמצים את הכרטיס בשמחה. הכרטיס מתאים לכל הארגונים והחברות כמתנת לידה ייחודית ואישית לעובדים."

כיצד ניתן לממש את הכרטיס?

"כרטיס "קידי קארד" הינו כרטיס מגנטי ממשי וניתן למימוש במגוון בתי העסק ונותני השירות. כל פרטי בתי העסק, תחומי עיסוקם ופרטי ההתקשרות איתם מופיעים בצורה נוחה וידידותית באתר שלנו.
לפרטים נוספים ולרכישת קידי קארד: שירות לקוחות: 054-2551123,  info@kidicard.co.il  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה