הרחבת מותג הארגון לבניית תרבות ארגונית מנצחת

הרחבת מותג הארגון לבניית תרבות ארגונית מנצחת

הדגש כיום הוא על מותג מעסיק חזק למשיכת כישרונות לארגון

שיתוף
הרחבת מותג המעסיק

הרחבת מותג המעסיק

חשבו על המותגים האהובים עליכם. זה יכול להיות בתחום האופנה, מותג רכב, חברת תעופה, רשת מסעדות, בתי מלון ואף ארגונים. מדוע אתם אוהבים את המותגים האלו? מה המותגים הללו גורמים לכם להרגיש ומה הם מבקשים מכם לעשות? הם מבקשים שתבקרו בהם, תבצעו רכישה, תמליצו על המותג ועל המוצרים לחברים והם וודאי מעוררים אתכם להרגיש טוב יותר עם ההשתייכות אליהם.

המותג של הארגון יכול להיות חזק מאוד. לחברות עם מותגים גדולים יש נאמנות לקוחות חזקה, רווחים צומחים, וערך יקר חברתי בעולם. אבל הדבר שחברות רבות רואות בו כערך עליון הוא שמותג גדול יכול גם ליצור נאמנות וערך אצל העובדים של הארגון עצמו.

מעסיקים יכולים למנף את המותג שלהם כדי לחבר עובדים למטרות הארגון, לערכים ולמטרה שלו. הם יכולים להשתמש במותג שלהם כדי לעורר את האנשים שלהם לשתף פעולה, לחדש, ולעשות עבודה נהדרת עבור הלקוחות שלהם.

הכל מתחיל עם מותג מעסיק חזק – כזה שמתחבר עם עובדים ברמה הרגשית. מותג מחוזק כאשר החברה מציגה הערכה לעובדים שמרוויחים דברים נהדרים – הם הופכים להיות שגרירי המותג, מפיצים אותו מרחיבים אותו בכך שהעובדים מזכירים אותו כל הזמן.

המותג של הארגון יכול להיות חזק, הן חיצונית והן פנימית. למרבה הצער, חברות רבות לא ממנפות את המותג שלהם כדי ליצור קשר עם העובדים וליצור מטרה ותשוקה בעבודתם. הם מחמיצים הזדמנות לקחת את כל היצירתיות, ההשראה וההשקעה במותג החיצוני שלהם ולהשתמש בו כדי להשפיע על גדולתם. הם שוכחים כי מעשה פשוט של הערכת עבודה נהדרת יכול לחזק את המותג ואת המטרה בכל פעם שמישהו אומר, "תודה". זאת למרות שהם למעשה חושקים וכמהים לבניית תרבות עבודה נהדרת ומובילה.

חברות רואות את הערך של מינוף המותג שלהם כדי לפנות הן לצרכנים והן למועמדים. מותג עסקי חזק יכול לגייס את נאמנות הלקוחות, להגדיל את המכירות גדל ואפילו לזכות בתוצאות גיוס טוב יותר. סקר של Glassdoor גילה כי מחפשי עבודה בסבירות גבוהה יותר ב- 40% להגיש קורות חיים למשרה אם הם מכירים את המותג של החברה. באותו מחקר נמצא, כי 60% מהמעסיקים מזהים את המודעות למותג שלהם כמחסום משמעותי או לחילופין כאתגר למשיכת מועמדים ולגיוסם.

המתמודדים מצדם מחפשים חוויה נהדרת ולעתים קרובות יש להם מספר הצעות לבחירה. עם הזדמנויות עבודה במגמת עלייה, חברות יכולות להבדיל את עצמם מן המתחרות באמצעות ביסוס והרחבת המותג כדי למשוך את הכישרון העליון. כיום, זה קריטי עבור המעסיקים להדגיש את היתרונות שלהם ולספר את סיפור המותג שלהם ובכך להתמקד במשיכת כישרון חדש .

כל מועמד ללא קשר למידת הניסיון שלו בעבודה, רוצה לדעת מה המעסיק יספק לו. מינוף השם הטוב שלך בשוק העבודה – מהותי. המעסיקים צריכים להתמקד במיתוג עצמי כדי לבנות מודעות וזיקה לחברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה