שיתוף

הצמיחה של הארגון תלויה הרבה במחלקת משאבי אנוש שלו. מחלקה זו אחראית לרכישה וניהול של משאבים ואנשי משאבי אנוש אחראיים לביצוע מגוון רחב של פעולות כגון: ראיונות מועמדים, הנפקת אישורים וטפסים, ניהול ושימור כישרונות, ניהול שכר והטבות ותחומים רבים נוספים. כל אלו ניתנים לביצוע מיטבי, יעיל וחסכוני יותר – באמצעות טכנולוגיה.

כדי להשיג צמיחה בת-קיימא בארגון שלכם, עליכם לאמץ כלים טכנולוגיים להגדלת התפוקה ולהבטיח פיתוח חיובי.


רוצים ללמוד עוד על שילוב נכון של טכנולוגיות בתהליכי משאבי אנוש?
חברת SAP מארחת סמינר בנושא External Workforce Management שבו נלמד מה נדרש ממערכות ניהול מערך העובדים? כיצד בוחרים תוכנה? ומהן הפתרונות הארגוניים בתחום? – מנהלי ומנהלות משאבי אנוש מוזמנים להרשם ללא עלות בקישור המצורף:

לרישום ללא עלות לאירוע וקבלת אישור השתתפות – לחצו כאן!


להלן 5 דרכים שונות שבאמצעותן תוכלו להסתייע בטכנולוגיה כדי לעזור לארגון להשיג תוצאות:

גיוס כישרונות

גיוס כשרון הוא תחום מכריע שיש לפקח עליו בתבונה על ידי ארגון וסדר. מנהלי משאבי אנוש כבר לא מגייסים מועמדים על ידי בדיקה ידנית של קורות החיים בלבד. כיום יש הרבה פתרונות גיוס טכנולוגיים אשר נועדו להאיץ את תהליך הגיוס. ארגונים מטמיעים תוכנות ניתוח ואנליטיקה לסינון ולגיוס המועמדים הטובים ביותר, צ'אטבוט לסינון מועמדים, ומערכות לקביעת ראיונות וניהול הלו"ז, להקלה על זמנם ועומסם של המראיינים. ניתוח קורות חיים לא רק מבטל התערבות ידנית אלא גם מאיץ את תהליך הגיוס כולו ע"י כמה קליקים. לפיכך, מגייס לא צריך להשקיע זמן מיותר על מיון קורות חיים רבים כדי לבחור רק את המועמדים הרלוונטיים, זה ניתן לביצוע מיטבי באמצעיים טכנולוגיים.

סקירת ביצועים

מדידת הביצועים של העובדים היא חיונית כמעט כמו גיוס עובדים. לכן, ניהול הערכת ביצועים כדי לשמור על הביצועים הטובים של העובדים מתורגם לאובדן הפסדי עלויות ופרודוקטיביות מוגברת. חברות משקיעות זמן וכסף וזמן על סקירת ביצועי עובדים והטמעת מערכות שבודקות זאת באמצעי ניתוח וביג דאטה, להשגת מידע אפקטיבי. ע"י אימוץ מערכות ותוכנות לבדיקת ביצועים, התהליך כולו ניתן לפישוט.

כלי למידה

למידה היא תהליך מתמשך. כדי למקסם את הפרודוקטיביות, רכישת מיומנויות חדשות היא חשובה מאוד. ניתן לעשות שימוש בפלטפורמות למידה המאפשרים לכם לעקוב ולשתף את הלמידה של העובדים. יתרון נוסף של שימוש בתוכנה כזו היא שהחברה יכולה לשמור תיעוד של האימון שהעובדים שלהם עברו. ניתן להבחין בהתקדמות שלהם ולעקוב אחריה והם יכולים להיבחן על סמך הכישורים החדשים שרכשו.

הערכה והכרה חברתית

זיהוי והערכת המאמצים של העובדים הם המוטיבציה הגדולה ביותר עבורם. עובדה היא כי ארגונים אשר מוקירים ומעריכים את המאמצים של העובדים באופן קבוע מקבלים תוצאות איכותיות יותר. כמו כן, הם נוטים יותר לשמר את העובדים. עם שביעות רצון טובה יותר בעבודה, כוח העבודה שלך יספק ביצועים טובים יותר.

משוב

איכות המוצר/השירות יכולה להיות משופרת רק אם מתקבל משוב קבוע מהלקוחות. באופן דומה, מתן משוב לעובדים יקדם ביצועים טובים יותר. ישנם כלים רבים טכנולוגים רבים אשר זמינים לשיפור מנגנון משוב חשוב זה. זה גם מקדם את מעורבות העובדים. ככל שאתה מערב את העובדים שלך טוב יותר, כך התוצאות תהיינה טובות יותר.


לסדנה, ללא עלות, על מערכות טכנולוגיות לניהול מערך עובדים – לחצו כאן

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה