שיתוף

הערכות תעסוקה מוקדמות למועמדים כגון דוגמאות עבודה, מבחני יכולת קוגניטיבית ומבחני ידע בעבודה, הן מנבאים טובים לביצועי עבודה. הערכות אלה ניתן לנהל במהירות ובקלות באמצעות תוכנה ייעודית לכך.

השימוש בהערכות תעסוקה נמצא כיום במגמת עלייה. אחד הגורמים העיקריים התורמים למגמה זו הוא כי המעסיקים מוצאים כי גישות מסורתיות רבות לגיוס כגון סקירת קורות חיים, אורכות זמן רב ולא בהכרח מהימנות.

מחקרים מצביעים על כך ש -78% מקורות החיים מכילים מידע מטעה, וכי 46% מהם מכילים אי-דיוקים.

גם אם אתה כמגייס מסוגל ללקט מידע מדויק ומועיל מתוך קורות החיים של המועמד, למצוא את האדם המושלם עבור הפוזיציה הפתוחה שלך הוא אתגר לא פשוט. מועמד יכול להיות בעל כישורים מרשימים, אבל מה יעשה את המועמד איכותי עבור תפקיד מסוים?

ארגונים מחפשים דרכים חדשות ואמינות כדי להעריך את הכישרונות הפוטנציאליים. הערכות תעסוקה הם כלי נהדר כדי לעזור לקבוע אם המועמד הוא באמת מתאים לעבודה.

בעוד ששילוב של הערכות עובדים יכול להיות מועיל בכל שלב, להלן יתרונות נוספים לשימוש בכלי הערכות תעסוקה:

הגדלת האובייקטיביות

כדי להגדיל את מידת האובייקטיביות בבחינת מועמד לתפקיד, כאשר אתה משתמש בכלי הערכות תעסוקה (כגון ESP) אתה יכול להקים דרישות עבודה מראש ולהעריך את המועמד בהתאם לכמה הוא טוב ומתאים לצרכי הפוזיציה הספציפיים.

הפחתת הסתמכות על קורות חיים

באמצעות כלי הערכות תעסוקה תוכל להפחית את ההסתמכות על קורות החיים. כלי ההערכות מספקות את המידע הדרוש לך כדי לקבל החלטות חכמות תוך צמצום הזמן שאתה צריך להוציא על סקירת קורות חיים.

צמצום מאגר המועמדים

תוכל לצמצם את מאגר המועמדים שלך לאותם מועמדים פוטנציאליים, מה שיאפשר לצוותי הגיוס לאתר את המועמדים המתאימים ביותר במהירות וביעילות ולסנן את המועמדים שאינם עומדים בדרישות כישורי הליבה של העבודה.

בניית מאגר מועמדים עתידיים

כלי ההערכות תעסוקה מספקים הזדמנות לבנות מסד נתונים של מועמדים שאינם מתאימים למשרה הנוכחית, אך עשויים להיות בעלי פוטנציאל כאשר עבודה אחרת תיפתח במועד מאוחר יותר. כך תוכל לשוב אליהם בהמשך באמצעות מאגר מועמדים שתקים.

ארגונים מסוימים, כולל חברות קטנות יותר ועמותות, עשויים למצוא כי כלי ההערכות תעסוקה עובדים טוב עבורם גם בשלב מאוחר יותר בתהליך.

שיפור מציאת מנהלים

כדי לאתר מנהל לתפקיד בכיר, כלי ההערכות תעסוקה מאפשרים לקבל מספר מצומצם יותר של מנהלים מתאימים רלוונטיים למשרה, כך שתוכלו להתמקד בהם במהלך תהליך הגיוס.

במקרים אלו, תוכלו לתת הערכות למועמדים לפני הראיונות הסופיים כדי לסייע לחדד את אותן התכונות והגישות הספציפיות שיביא כל מועמד לתפקיד, תוך מתן הנתונים הנוספים הדרושים לקבלת החלטה חשובה.

קידום פנימי

כלי ההערכות תעסוקה מועיל גם במקרים של קידום פנים ארגוני לתפקידים שונים ומסייע להעריך את העובדים הקיימים בהתאם לאלו שיתאימו ביותר עבור התפקיד שנפתח. בתוצאות ההערכות ניתן להשתמש עבור תהליכים פנימיים גם בהמשך הדרך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה