המרפאה הווירטואלית שלי בחו"ל

המרפאה הווירטואלית שלי בחו"ל

כלל גלובל מציעה שירות למבוטחי הרילוקיישן, כחלק מהביטוח הרפואי לחו"ל: מרפאה וירטואלית. לא צריך לצאת מהבית, רק להדליק את המחשב ולדבר עברית

שיתוף

כלל גלובל מרפאה וירטואלית

אורי (שם בדוי) ארז את חייו וטס עם אשתו לרילוקיישן של חמש שנים בארצות הברית. המעבר היה חלום עבור שניהם, הזדמנות לחוויה אחרת ולפתיחת דלתות. מה יש לומר, אמריקה. אורי גם שמח שמדובר במדינת המהגרים הידידותית, שכל כך קרובה אלינו הישראלים. הביטוח הרפואי לחו"ל שרכש כלל גם מרפאה וירטואלית, וכאשר הרופא אבחן אצלו מחלה כרונית, הוא לא האמין כמה היא משמעותית לשקט הנפשי שלו. "קודם כל הבירוקרטיה הרפואית האמריקנית שונה לגמרי מהישראלית. עד שהצלחתי לקבוע תור לרופא מומחה עבר זמן ועצבים רבים.. הרופא האמריקאי הסביר לי שמהיום אני צריך לקחת כמה תרופות באופן יומיומי, וכשיצאתי הייתי מבולבל וכבר לא בטוח איזה כדור אני צריך לקחת ומתי. בכל זאת, לא תכננתי ללכת לרופא באנגלית… הרופא במרפאה הווירטואלית הבהיר לי את התמונה ועשה לי סדר, מבלי שאצטרך שוב לקבוע תור ולחכות".

מרפאה וירטואלית מאפשרת להתייעץ באופן ראשוני עם רופאים מקצועיים – מבלי לצאת מהבית, באמצעות לחיצת כפתור במחשב האישי. המטופלים יכולים לקבל חוות דעת שניה, הסבר על תרופות והשוואה בין הטיפולים בישראל לבין המדינה בה שוהה המטופל. אין ספק שבמיוחד למי שנמצא בחו"ל, מרפאה וירטואלית היא פתרון לשקט נפשי ראשוני. [adrotate banner="47"]

דוד גלעד, מנהל כלל גלובל מספר על המרפאה הווירטואלית בכלל: "שירות המרפאה הווירטואלית שאנו נותנים נתמך בישראל. רוב השירות הוא טלפוני עם תמיכה של אינטרנט וכולל שיחות וידאו, כמובן תלוי בתשתיות של מדינת היעד". לדבריו, השירות מבוסס על שלוש רמות:
1. התייעצות ראשונים עם רופא כללי 24/7. מדובר בזמינות גבוהה שערוכה לתת מענה לדברים דחופים קלים ולא צפויים.

2. קביעת פגישה עם רופאים מומחים במגוון תחומים הקשורים לרילוקיישן, והנותנים פתרון גם לבעיות של פערי איכות וגם לבעיות של פערי תרבות. כשמדברים על פערי איכות הכוונה למצב שבו למשל מישהו עבר MRI במדינה לא מפותחת, ובמסגרת המרפאה הווירטואלית הוא יכול לקבל יעוץ על ידי רופא ישראלי מומחה,  לקבל חוות דעת שניה, או שיבצע פענוח מלא. דוגמה נוספת היא כאשר אין חשש לאיכות אך יש בעיות של שפה. אם מישהו היה עם הילד שלו אצל רופא מעולה בבוסטון אך לא בטוח שהבין את מה שאמר במאה אחוז, רופא ישראלי יסביר לו ויפיג את החששות שלו. רופא ישראלי גם יעזור לנו להבין את חוות הדעת כמו שצריך. בנוסף, מבוטחים יוצרים קשר כדי להשוות חיסוני ילדים וטיפולי היריון בהשוואה למדינת היעד.
3. רופא אישי המלווה את החולה במקרים של מחלות קשות. נשמח להצמיד למבוטח רופא מומחה ישראלי בהתאם לבעיה, לאירוע או לטיפול רפואי ממושך. רופא ישראלי יעזור למבוטח ולבני משפחתו לעבור את האירוע בצורה הטובה ביותר.

כיצד מצרפים לשירות המרפאה הווירטואלית של כלל?
דוד גלעד: "כל מבוטח שמעוניין להצטרף מוזמן ליצור קשר עם מוקד השירות ולהזדהות ומשם אנו מתאמים ומספקים את השירות".

למידע נוסף על נושא זה:

[[ טופס מוטמע]]


כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה