ככה אומרים תודה!

ככה אומרים תודה!

סקר חדש מראה מהן 5 הדרכים הפופולאריות ביותר שבהן העובדים רוצים שיודו להם על הצלחה, השקעה יתרה, מאמץ ויוזמה..

שיתוף
הכרה בעובדים

הכרה בעובדים

התפישה לפיה עובד כאן כדי לעבוד, ברור שהוא צריך לתת את המקסימום והרי לשם כך העסיקו אותו ומשלמים לו בכל חודש… זו תפישה שמקומה לא בשוק העבודה המודרני. יהיו אף שיטענו שמקומה גם לא היה בשוק העבודה המסורתי. העובדים שלנו לא נותנים לנו את המקסימום בכל זמן נתון. חלקם יותר מאחרים באופן קבוע, חלקם דורשים מעצמם ודוחפים את עצמם יותר לפעמים, חלקם פשוט מגיעים לתוצאה מדהימה או מעלים רעיון מבריק.

הם לא התחייבו בהסכם העבודה לתת את מקסימום היכולות שלהם בכל רגע נתון. בחוזה העבודה הם התחייבו להגיע ולבצע את המוטל עליהם. ברגע שמבינים את זה וכולם מבינים את זה היום, רואים שעובדים יכולים לתת יותר, תמיד או לעתים והנתינה העודפת או המאמץ העודף הזה הוא משהו שאנחנו צריכים לעודד.

אחת הדרכים האפקטיביות לעידוד העובדים לנתינת יתר ומאמץ יתר היא כאמור התגמול שאחרי. התגמול שאחרי נותן לעובד (המותש בקו הסיום) את הפיצוי ההולם על ההשקעה ולעובדים מסביב התגמול נותן מוטיבציה להגיע גם הם מותשים אל קו הסיום.

אך בעוד כולנו מכירים את התפישה שלפיה צריך לתת לעובדים שנותנים יותר, עדיין קיימת מחלוקת או אי ודאות לגבי מה נותנים ואיך אומרים לעובד "תודה על העבודה וההשקעה"?

מחקר של חברת WorldatWork בדק כיצד העובדים רוצים לקבל את התודה ואת ההוקרה שלהם. המחקר החדש, בשם Trends in Employee Recognition study, מראה לכם כיצד העובדים שלכם רוצים לקבל מכם הוקרה:

77% מקרב העובדים היו רוצים לקבל אות הוקרה בצורת מסמך, תעודה, מודעה על גבי לוח וכל דבר שהוא רשמי ופומבי.

56% מקרב העובדים היו רוצים לראות את ההערכה שלכם בצורת כסף.

53% מקרב העובדים היו רוצים לקבל את ההערכה שמגיעה להם באמצעות תווי קנייה או כרטיסים נטענים וכיו"ב כך שהם יוכלו לפנק את עצמם.

48% מקרב העובדים היו שמחים לקבל בתמורה על ההשקעה שלהם company merchandise סחורה של החברה (בהתאם למה שהחברה מייצרת).

36% מקרב העובדים רוצים לקבל את ההוקרה שלהם על צלחת (שוברים למסעדות לדוגמה).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה