הדרך למנהיגות המחר.. מתחילה עכשיו

הדרך למנהיגות המחר.. מתחילה עכשיו

שיתוף

אף פעם לא מאוחר מידיי להיות מנהיג. אם החלום שלך לנהל בהצלחה צוות עובדים אין שום סיבה שלא תצליח בכך. עם זאת ישנם מספר דברים שעליך לעשות כמה שיותר מוקדם כדי להבטיח את הצלחתך.

כל דבר שאנו רוצים להשיג בחיים מתחיל בחינוך והכשרה ולמרות שכסטודנט אתה לא תמיד יודע שתרצה להיות מנהיג גדול בעתיד, האחריות על החינוך וההכשרה שלך צריכה להיות במקום הראשון.

קח אחריות על החינוך שלך

מנהיגים גדולים באמת מבלים את מרבית שנות הנעורים שלהם באקדמיה. מנהלים בכירים מספרים ברובם כי הוציאו אלפי דולרים על השכלה גבוהה מעבר ללימודים בבית הספר. וגם כאשר הם התחילו את עבודתם כמנהלים, הם עדיין המשיכו ללמוד כל עוד יכלו להתמיד בכך.
מנהיגים צריכים לקחת אחריות על החינוך שלהם ולצבור שעות רבות באימון, קורסים, סמינרים, הכשרות, קריאת ספרים וכד'. אם אתה מעוניין להשיג ולשמר את משרת החלומות שלך, אל תפסיק לעולם להשקיע בעצמך בתחום החינוך.
החינוך מאפשר לייצר ולבסס את הקריירה הניהולית ואף לשמר אותה ע"י לימוד נושאים חדשים לאורך כל הדרך. מנהיג טוב צריך לשאוף לדעת הכל (כל מה שאפשר) בתחום הניהול שלו. ההכשרות מסייעות להשיק את הקריירה ולפתוח דלתות נוספות בהמשך.

קח מנטור

מנהיגים גדולים לרב מגיעים להיכן שהגיעו ע"י מנטור משפיע שליווה אותם בתהליך. לא כולם נולדו מנהיגים, אך בהחלט ניתן ללמוד מנהיגות ולבסס אותה. מנטור הוא מנהיג שייקח עליכם אחריות וילמד אתכם כל מה שהוא יודע בתחום הניהול, הן מבחינת הכישורים הלימודיים והן מבחינת המיומנויות הרכות. מנהיג הוא אדם אסרטיבי אך אמפתי, מכיל, קשוב, ביצועיסט, נמרץ וסבלני. עליכם לרכוש את כל המיומנויות הללו ונוספות על מנת להגיע לשם ואין כמו מנטור בעל השפעה שילווה אתכם בדרך.

לך בעקבות מנהיגים גדולים

בדרככם למנהיגות חשוב שתדעו דבר חשוב – אתם לא אמורים להבין ולגלות הכל בעצמכם. רבים הגיעו לפניכם למקום הניהולי הבכיר ורבים יגיעו לשם גם אחריכם. כל שעליכם לעשות הוא ללכת בדרך בו הלכו מנהיגים גדולים שאהודים עליכם. אם לדוגמה אתם עובדים בחברת תוכנה, חשבו על בעלי החברות הגדולות ביותר בתחום ועל המנכ"לים של החברות הללו. אילו תכונות מאפיינות אותם בעיקר? אילו מסלולי הכשרה הם עברו על מנת להגיע לאן שהגיעו? כמה יוזמות הם יזמו וכמה פעמים נכשלו בדרכם? את כל אלו עליכם ללמוד ולהבין, על מנת ללכת בדרכם של מנהיגים אלו.
את הנתונים הללו תוכלו להשיג מקריאה מעמיקה באתרי אינטרנט שונים ומגוונים. על המנהיגות שלכם תוכלו ללמוד והרבה, ממנהיגים אחרים שאף הם הלכו בדרכם של מנהיגים קודמים. כך תבטיחו לעצמכם יתרון תחרותי וכושר ניהולי שילכו אתכם לכל מקום אליו תפנו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה