האימיילים של העתיד

האימיילים של העתיד

כלי אחד שתמיד נעשה בו שימוש בכל תחום מקצועי הוא האימייל

שיתוף
פניה למועמדים ברשת

פניה למועמדים ברשת

לא משנה אם מדובר בגיוס חברתי, גיוס ברשתות החברתיות, גיוס בשיטת חבר מביא חבר, וכד' בסופו של דבר, המגייס יצטרך לשלוח אימייל למועמד הפוטנציאלי ולצורת כתיבת האימייל יש השלכות רבות.

בתחום השיווק, אימייל נחשב ל- 40 פעמים יעיל יותר מאשר הודעות בפייסבוק בטוויטר או בלינקדאין. בתחום גיוס הכישרונות, האימייל משחק תפקיד חשוב לא פחות מאשר ראיון העבודה הפרונטלי.

קבלת טקסט או שיחה מאדם זר יכולה להיות לא נוחה ועשויה להעביר תחושה שמישהו עוקב אחריך, לכן, מגייס ששולח מייל למועמד שאינו מכיר צריך לייעל את האימייל בצורה שתיצור אווירה טובה למועמד. חווית המועמד מתהווה עוד מאחורי הקלעים.

כתיבת אימייל איכותי למועמד

האימייל הוא בסיס התקשורת שלך עם המועמדים. במיוחד בשלבי גיוס מוקדם ובפניה הראשונית למועמד, יש לך רק הזדמנות אחת כדי לעשות את הרושם הנכון. כך זה יתבצע:

הסבר למועמד באימייל את תפקידו של המועמד בעבר והקשר שלו לגיוס הנוכחי. ציין בפניו את הפרויקטים שביצע בעבר, כך שיידע שאתה בקיא ומעורה לגביו, והסבר לו כיצד הם משתלבים במשרה הנוכחית שברצונך להציע לו.

בשורת הנושא: יידע את המועמד מיד בכוונה שלך. אל תנסה יותר מדי קשה להישמע מעניין ואל תשחק "משחקי ניחושים". אם אתה מעוניין להציע לו משרה, כתוב זאת בשורת הנושא. בסופו של דבר, אתה רק מנסה לבדוק אם המועמד מעוניין בכלל במשרה.

בפסקה הראשונה: הסבר למועמד כיצד מצאת אותו ומה הקשר שלך אליו. אם קיבלת המלצה לגביו מקולגה, ציין את שם הקולגה באופן ישיר. אם איתרת את המועמד ברשת החברתית, הסבר לו מדוע פנית ספציפית אליו ומה מצא חן בעיניך בדברים שכתב ברשת.

בפסקה השנייה: זה הזמן להציג את עצמך, את תפקידך והחברה בה אתה עובד. ספק למועמד רקע על עיסוקך בחברה וכמה שנים אתה עובד שם.

בפסקה השלישית: ספק מבט על החברה עצמה. שם החברה, היכן ממוקמת (חשוב מאוד!), כמה שנים היא פועלת, באיזה תחום היא עוסקת, לאילו שווקים היא פונה, אילו מוצרים/שירותים מספקת, וכד'.

בפסקה הרביעית: ספר על המשרה הפתוחה הנוכחית. מהן דרישות התפקיד, מה התפקיד מצריך ומדוע אתה סבור שהמועמד יוכל למלא את המשרה. מהם היתרונות שיספקו לו תחרות על פני שאר המועמדים.

בפסקה החמישית: ספר על ממוצע השכר לתפקיד בחברה, ההטבות והבונוסים וכל ערך שהחברה תוכל לספק לעובד בתפקיד.

הפסקה השישית – קריאה לפעולה. גיוס עובדים מאוד דומה לשיווק. אם בשיווק משווקים מוצר או שירות, בגיוס אתם למעשה משווקים את המשרה ואת החברה המגייסת. אתם רוצים כי המועמד ינקוט בפעולה לאחר קריאת האימייל (פניה למשרה, שליחת קורות חיים), לכן בקשו ממנו לפנות ולשלוח קורות חיים וספקו לו את פרטי ההתקשרות.

שלב אחרון – חתימה: אל תזלזלו בחלק הזה – זהו חלק חשוב. אם המועמד מעוניין לברר פרטים נוספים לגביכם ולגבי החברה, יהיה לו קל יותר אם יהיה קישור לאתר החברה בחתימה שלכם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה