דרושים במשאבי אנוש – טננגרופ

דרושים במשאבי אנוש – טננגרופ

שיתוף
Tenen Group

חברת טננגרופ מייצרת ומוכרת תכשיטים ואקססוריז לפי דרישת הלקוח, באמצעות פלטפורמת מסחר מקוון. רוב המכירות של החברה מתבצעות דרך גוגל ופייסבוק. החברה כותבת באתרה, כי היא יוצרת חוויות מקוונות משמעותיות.

"אנו נותנים ללקוחותינו את היכולת הייחודית ליצור ולקחת חלק למסע קניות ייחודי", נכתב באתר החברה. "הפתרונות שלנו מאפשרים לנו להגיב במהירות לשינויים, בעיצומן של מגמות השוק המתפתחות.

טננגרופ מעסיקה צוותי התשתית, מחקר והנדסה, המשלבים טכנולוגיה, שיווק, מכירות וייצור ידע, ליצירת מסחר מקוון מקצה לקצה.

לדברי החברה, "אנחנו מצפים מהעובדים שלנו לא רק לחשוב מחוץ לקופסה, אלא גם לייצר רעיונות ממוקדי הלקוח, ולהיות פרואקטיביים וממוקדי יעדים.

"הגישה שלנו והזריזות מאפשרות לנו להיות דינמיים ולהגיב במהירות לשינויים, תוך מתן חוויה אישית יוצאת דופן עבור מיליוני לקוחותינו ברחבי העולם".


לחברת Tenengroup דרוש\ה – HR Operations

מיקום גיאוגרפי של המשרה: תל אביב.

תחום העיסוק של החברה: מגזר קימעונאי, חנויות אקססוריז, תכשיטים ועוד – במסחר מקוון.

סדר הגודל של החברה מבחינת מספר עובדים: 200-500 עובדים.

תיאור המשרה ותחומי האחריות:

  • תמיכה בעובדים לאורך אירועים שונים ובמהלך פרוצדורות שונות במחזור החיים שלהם בארגון, לרבות קליטה, עזיבה, שינויים ארגוניים, ניוד פנימי ועוד.
  • פיתוח ותפעול תהליכים ארגוניים ויוזמות ארגוניות במשאבי אנוש, לרבות פיתוח כישרונות, הכשרת עובדים, ניהול ביצועים, שימור עובדים, C&B.
  • להוביל ביישום מערכת ה- HRIS החדשה שלנו (HiBob).
  • לשמור על נתוני העובדים ועל הרשומות.
  • להביא לאופטימיזציה את זרימת העבודה והתהליכים.
  • לספק הדרכה למערכת ולנהל את הממשקים עם מערכות אחרות.
  • לנהל זמן ולנהל את מדיניות הנוכחות לרבות חופשות, ימי מחלה, חופשות לידה ועוד.
  • להבטיח סטנדרטים מקצועיים של משאבי אנוש.
  • לספק תמיכה ניהולית לצוות משאבי אנוש לרבות ידע והכשרות עובדים, בקרת תקציב משאבי אנוש ולספק פונקציות תמיכה אחרות.
  • לעדכן ולתחזק את קבצי העובדים הדיגיטליים.
  • לפקח ולבצע בקרת משאבי אנוש על HR KPIs, על מדדי משאבי אנוש ועל תוכנית שנתית HC.
  • לבצע פרויקטים מיוחדים ולנתח נתוני משאבי אנוש לפי הצורך.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של שנתיים או יותר בתפקיד דומה בחברת טכנולוגיה גלובלית.
  • תואר ראשון – חובה.
  • אוריינטציה גבוהה למערכות מידע.
  • ניסיון מעשי בעידכון ותחזוקת מערכת HRIS – יתרון.
  • ניסיון בתמיכה בתהליכי משאבי אנוש שונים ובאירועים.
  • תשומת לב רבה לפרטים ולמעקב בסביבה מהירה ומשתנה.
  • מיומנויות אישיות בנוסף לאנליזה חזקה וכישורים לפתרון בעיות.
  • מיומנויות תקשורת מצוינות בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית.
  • מוכוונת שירות.
  • ניסיון בעבודה עם מידע רגיש וסודי.
  • יכולת מרובת משימות לעמוד בלוחות זמנים.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

להגשת מועמדות למשרה זו, נא לגשת לדף החברה ב-GLASSDOOR !

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה