גיוס בכירים עובר לאינטרנט

גיוס בכירים עובר לאינטרנט

תהליך איתור וגיוס מנהל בכיר שהכרחי על מנת לקחת את הארגון שלכם לגבהים חדשים, נוטה להימשך זמן רב ויקר

שיתוף
גיוס בכירים באינטרנט

גיוס בכירים באינטרנט

למרבה ההפתעה והמזל, נוף הגיוס משתנה ומתקדם כל הזמן ואם עד לאחרונה המקור המקוון שימש בעיקר לגיוס הדרג הבינוני ומטה, כיום האינטרנט משמש יותר ויותר כפלטפורמה לגיוס כישרונות בכירים גם כן.

להלן כמה סיבות לכך שגיוס הבכירים עבר לאינטרנט:

עלות נוחה יותר

51% מהמעסיקים שהשתתפו בסקר 'גיוס בכירים' במזרח התיכון ובצפון אפריקה, מדווחים, כי הם מגייסים כישרונות בכירים באינטרנט. בין היתר הם מציינים, כי הם משתמשים באתרי גיוס מובילים לבכירים כמקורות גיוס מקוון מהימנים ביותר. באתר Bayt.com לדוגמה, יש כמעט 20 מיליון מחפשי עבודה רשומים, החל ממתמחים ואנשי מקצוע ברמה הבסיסית ועד למנהלים ברמות הביניים, ומנהלים בכירים. העלות האלטרנטיבית של גיוס באינטרנט נוחה מאוד ומאפשרת ליותר ויותר מעסיקים מרחבי העולם לאתר בכירים בעלויות סבירות.

פרופילים של מועמדים בכירים ברשת

ברכת הכישרונות באינטרנט מציגה מבחר מגוון ורחב מאוד של פרופילים, גם של מועמדים בכירים ביותר. בחינת הפרופיל מאשר למגייסים לבדוק את אישיותו של המועמד הבכיר, ההישגים, הידע שלו, הכישורים והניסיון המקצועי.

מידע מקוון זה מסייע לחברות לאתר ולפנות למועמדים בכירים פוטנציאליים, תוך הימנעות מעלויות מבוזבזות של גיוס בכיר שאינו מתאים. ככל שהאינטרנט משתף יותר תמונות, מידע, רקע אישי, תובנות, היסטוריה מקצועית וניסיון תעסוקתי של המועמד, כך ניתן ביתר קלות לאתר ולגייס מועמדים בכירים ברשת.

מחלקת משאבי אנוש מונחית תקציב

זמן שווה כסף, ואת תקציב הגיוס מנהלי משאבי אנוש ומגייסים מעדיפים לחסוך ככל האפשר. האינטרנט התפתח לא רק כדרך מהירה וקלה יותר, למקור של כישרונות עליונים, אלא גם ככלי יעיל לניהול תהליך הגיוס מקצה לקצה כולו, בטווח הקצר ובטווח הארוך. באמצעות טכנולוגיה מדהימה שזמינה בשוק היום, כגון כלי חיפוש של קורות חיים, ורשתות חברתיות לאיתור מועמדים, חברות יכולות להשתמש בדרכים אלטרנטיביות למציאת מועמדים פוטנציאליים.

מנהלים פעילים באינטרנט

פורומים מקצועיים ברשת הם המקום לאתר בו מנהלים בכירים. הנתון מתייחס לעובדה ש- 81% מאנשי מקצוע חשים כי פורומים מקצועיים הם דרך טובה עבור מעסיקים ומועמדים לגעת בנושאים מקצועיים, לדון בהם ולתקשר יחד.
דרך הדיונים הללו, מגייסים מאתרים מועמדים בכירים פוטנציאליים ויוצרים איתם את הקשר הראשוני.

גלובליזציה

כישרונות בכירים הם נדירים. זו הסיבה שחברות יוצאות מחוץ למדינה ומנסות לאתר כישרונות פוטנציאליים גם בארצות זרות. ההתרחבות לגלובליזציה מאפשרת לחברות כיום להעסיק מנהלים מרחוק, שינהלו סניפים של החברה בארצות שונות. האינטרנט הוא מקור מצוין להגיע לאותם מועמדים בכירים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה