ברגע האחרון – רונית בן-בסט רום הצטרפה לפאנל המרצים

ברגע האחרון – רונית בן-בסט רום הצטרפה לפאנל המרצים

רונית בן-בסט רום, לשעבר סמנכ"ל משאבי אנוש בסלקום ומנהלת משאבי אנוש בכירה בסיסקו, הצטרפה לפאנל המרצים בכנס אסטרטגיות משאבי אנוש 2012

שיתוף
כנס משאבי אנוש

כנס משאבי אנוש

רונית רום בן-בסט הצטרפה לפאנל המרצים המקצועי בכנס אסטרטגיות משאבי אנוש 2012 שיתקיים ב-09 בספטמבר במלון כפר המכבייה ברמת גן. בן-בסט רום מצטרפת בזאת לרשימת המרצים המרשימה שכוללת, בין היתר, שני מנהלים בכירים בחברת הייעוץ והמחקר Mercer העולמית, נירית כהן – סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל, פנינה קרן – מנהלת חטיבת משאבי אנוש ומנהל בבנק ישראל, שלי בלוך – סמנכ"ל משאבים גלובליים ואסטרטגיה ב-Visonic, בני חיים – מייסד ובעל חברת הייעוץ 'אינטליגנציה ארגונית', נאווה קזזדירקטורית למשאבי אנוש ישראל, יוון וספרד בברודקום ועוד.

לבן-בסט רום יש 24 שנות ניסיון בניהול משאבי אנוש מחברות ישראליות ומארגונים גלובאליים. בין התפקידים הרבים בהן כיהנה בן-בסט רום, חשוב לציין 7 וחצי שנים בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת סלקום, בהן הייתה אחראית על תחומי משאבי אנוש ועל מנהל וביטחון. תחת אחריותה עבדו 60 אנשי צוות אשר ניהלו יחד מערך משאבי אנוש, מנהל וביטחון של 5,000 עובדים.

בן-בסט רום, בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת ת"א, החלה את צעדיה הראשונים בעולם משאבי אנוש בחברת LSI-LOGIC בשנת 1995, כשקודמה מתפקיד מנהלת שירות לקוחות למנהלת משאבי אנוש וכספים של המרכז הישראלי. במקביל לעבודה זו, השלימה בן-בסט רום את לימודיה לתואר שני בהתנהגות ארגונית בפקולטה למנהל עסקים באונ' ת"א.

בשנת 1999 הצטרפה בן-בסט רום ל-Cisco Systems בתפקיד מנהלת משאבי אנוש בכירה של אזור ה-Near-East וניהלה מערך משאבי אנוש בשבע ארצות: ישראל, טורקיה, יוון, רומניה, בולגריה, מלטה וקפריסין, כשבמהלך תקופה זו היא ניהלה תהליכי משאבי אנוש ב-4 רכישות של סיסקו בישראל.

בשנת 2001 סיימה בן-בסט רום תכנית לימודים של Executive MBA ייחודית לסיסקו באוניברסיטאות INSEAD ו- IMD באירופה. ב-2002 היא סיימה תכנית להכשרת מנהלי משאבי אנוש בכירים בעולם (של פרופ' דייב אולריך באוניברסיטת מישיגן בארה"ב), במסלול ייעודי למנהלים בסיסקו. לאחר תום ההכשרה היא אף נשלחה לעבוד בסן-חוזה קליפורניה, כמנהלת משאבי אנוש של חטיבת VOIP בסיסקו.

ב-2004 בן-בסט רום מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש וחברת הנהלה בסלקום. במסגרת התפקיד היא הייתה אחראית על ניהול משאבי אנוש של כ-4,000 עובדים הפרוסים ב-40 נקודות גיאוגרפיות שונות.

בהמשך, מונתה בן-בסט רום לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש עולמית בחברת צ'קפוינט והייתה בתפקיד זה עד לאחרונה.

רונית, על מה את הולכת לדבר בכנס אסטרטגיות משאבי אנוש 2012?
רונית בן-בסט רום: אני עומדת להקדיש את ההרצאה שלי לנושא בניית אסטרטגיית משאבי אנוש שמתאימה לארגון, תוך הצגת דוגמאות מדברים שבניתי בעבר עם צוותים של משאבי אנוש. אני אסביר איך יוצרים ממנה כלים מתאימים ותהליכי משאבי אנוש מובילים לשם יצירת שינוי אמיתי ומדיד, וכל זאת בלי לשכוח כמובן גם את הנשמה הארגונית….

עוד לא נרשמת לכנס אסטרטגיות משאבי אנוש 2012? נותרו עוד 7 ימים! לחץ כאן להרשמה לכנס 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה