אנשי משאבי אנוש מחויבים לעבודתם יותר מכל עובד אחר

אנשי משאבי אנוש מחויבים לעבודתם יותר מכל עובד אחר

9 מתוך 10 עובדים במחלקת משאבי אנוש מאמינים עבודתם היא המפתח להצלחת הארגון

שיתוף
משאבי אנוש
משאבי אנוש

מתוך סקר עובדים שנערך בחסות חברת הגיוס הבריטים Robert Walters, בו השתתפו למעלה מ-2,200 עובדים, עולה כי מרבית העוסקים במשאבי אנוש מאמינים שתפקידם הינו תפקיד מפתח בארגון.

הנושא שנבחן בסקר הוא תפישתם של בעלי תפקידים שונים את תרומתם לארגון. בקרב אנשי HR עולה כי 86% מהנשאלים מאמינים שלעבודה שלהם יש אימפקט (השפעה ניכרת) על הצלחת הארגון בהיבט העסקי-כלכלי, וזאת לעומת רק 69% מעובדי בנקים בדרגות שונות, 68% עורכי דין ויועצים משפטיים, 66% חשבים וכלכלנים.
עוד עולה מהסקר שהעובדים העוסקים במקצועות השונים במשאבי אנוש, הם חרוצים יותר משאר העובדים בארגון וזאת על סמך הנתונים הבאים:

למעלה מ-26% מקרב אנשי ה-HR בארגון, עובדים בממוצע שעה אחת נוספת בכל יום. המקצוע היחיד שעוקף את השיא הזה בבריטניה הוא עריכת דין (30% מקרב עורכי הדין עובדים למעלה משעה יומית נוספת בממוצע). זאת בעוד רק -20% מכלל החשבים עובדים שעה נוספת ביום, 18% מעובדי ה-IT , ו-11% בלבד בקרב עובדי הבנקים.

מרטין רייט (Martyn Wright), דירקטור בכיר בחברת הגיוס Robert Walters: "תוצאות הסקר אינן מפתיעות כלל. אדרבא, אנשי ה-HR נמצאים בליבת העשייה בארגון. הם מכירים בחשיבות העבודה שלהם להצלחת הארגון, קרי גיוס נכון, הדרכה, הכשרה, הכוונה, דאגה לצרכי הפרט, שימור וטיפוח העובדים כבסיס להצלחת הארגון. ריבוי היעדים וכפועל נגזר מכך ריבוי המשימות המוטלות על אנשי ה-HR, רק גדלים וזה חרף המיתון ו/או בגלל אתגרי המיתון. מנהלי HR עובדים שעות נוספות מתוך לקיחת אחריות אישית ומחויבות למילוי תפקידם, תוך הצגת דוגמא ומופת לשאר העובדים."

מרטין הוסיף כי במקביל לתרומתם של אנשי משאבי אנוש בארגון, כפי שזו באה לידי ביטוי בסקר, ניתן לזהות הערכה והוכרה כלפיהם מצד הארגון וזו לדעתו רק תתעצם עוד בעתיד הקרוב. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה