שיתוף

אם יש דבר אחד שמשבר הקורונה לא רק שלא עיכב, אלא אף דחף בכוח קדימה את התפתחותו, הרי שזה השימוש בטכנולוגיות מתקדמות לצורך ביצוע המשימות של העובדים.

לכך מתווספות גם הטכנולוגיות שמאפשרות לעובדים לעבוד מהבית. כלומר, העובדה שעובדים כה רבים עובדים מהבית, וככל הנראה רבים מהם ימשיכו לעבוד מהבית בטווח הארוך גם לאחר היעלמות המגיפה, דורשת מהארגונים לרכוש טכנולוגיות שיאפשרו לבצע את העבודה מהבית ביעילות מירבית.

זאת ועוד, תפקיד הטכנולוגיות המתקדמות הוא לא רק לאפשר לעובדים לבצע את תפקידם מהבית ביעילות מירבית ובמהירות, אלא גם למקסם את חווית התקשורת שלהם.

כלומר להעניק לעובדים אפשרות למקסימום איכות של תקשורת בין עובדי החברה, בינם לבין הלקוחות ובינם לבין שותפי החברה. וכל זאת תוך אבטחת מידע מקסימלית, שגם היא, כשלעצמה, דורשת הצטיידות בטכנולוגיות מהמתקדמות ביותר.

המסקנה אם כן היא, כי חדשנות טכנולוגית צפויה להיות בשנים הקרובות במוקד תשומת הלב של הצטיידות הארגונים.

יתר על כן, טכנולוגיות מתקדמות המשמשות את העובדים בעבודתם, יכולות לא רק לייעל מאוד את העבודה, אלא הן יכולות גם לסייע לעובדים להגיע ליעדים מהר יותר, ולהשיג הישגים גדולים יותר.

אם ערכי הליבה של הארגון, שהם היסודות החשובים שלו, לא כוללים חדשנות טכנולוגית ולא משקפים חשיבה קדימה, מועמדים פוטנציאליים ישימו לב לכך וזה עלול להרתיע אותם מפני הצטרפות לחברה.

מנגד, אחד הגורמים האטרקטיביים מבחינת המועמדים הוא היכולת לעבוד מהבית ולעבוד בלוחות זמנים גמישים. חוקרים מתחום משאבי האנוש מדווחים, כי תנאי עבודה גמישים מהווים יתרון גדול מאוד והבדל אדיר מבחינת המועמדים שהארגון יכול למשוך אליו.

עבודה מהבית בשעות גמישות יכולה להתבצע בצורה הרבה יותר יעילה וקלה כאשר לרשות העובדים עומדת טכנולוגיה יעודית לכך.

אף שלא כל תפקיד יכול להתבצע מחוץ. למשרד, הרי שהטכנולוגיות המתאימות יכולות להתגבר על מכשולים שמונעים מהעובדים לעבוד מהבית, ולאפשר להם זאת.

חשוב לציין באתר החברה וברשתות החברתיות שלה, את האפשרות לעבוד מהבית, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שעומדות לרשות העובדים.

אלא שכדי שכל העובדים יוכלו להשתמש בטכנולוגיות המתקדמות הללו – שמאפשרות לעבוד מהבית בקלות – יש צורך להדריך את העובדים ולהכשיר אותם להשתמש בהן.

אפשר לערוך מבחני מיומנות טכנולוגית למועמדים, כדי לדעת מראש איזה סוג של הכשרה ידרש להם ועל פי תוצאות המבחן להתארגן לקראת קליטתם.

כדאי לציין בפרסום מודעת הדרושים (או בכל סוג של פרסום לחיפוש מועמדים למשרות פנויות) מהן הטכנולוגיות שהעובד יצטרך להשתמש בהן בעת עבודתו בתפקיד הספציפי המוצע.

כמו כן כדאי לציין במודעת הדרושים, כי החברה מעניקה הכשרה בטכנולוגיות הנדרשות למילוי התפקיד, לעובדים שיקלטו ואשר אין להם מיומנות בסיסית בטכנולוגיה זו.

הכשרה זו כשלעצמה יכולה להוות מנוף למשיכת טלנטים, שעשויים להגיע למיונים כדי ללמוד את הטכנולוגיה הרלוונטית.


כעת כאשר אתם יודעים למה חשוב ואיך לעשות שימוש בחדשנות טכנולוגית לסייע בגיוס טלנטים מבוקשים, תוכלו ללמוד גם:
איך ניתן להזניק את הארגון אל חזית החדשנות הטכנולוגית


 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה