שיתוף

כיום כבר ברור לכל, כי מעורבות העובדים משפיעה על הצלחת החברה ורווחיותה. לא פחות מכך נושא שימור העובדים, פרודוקטיביות, שביעות רצון הלקוחות ועוד.

מעקב, ניטור ומדידת מעורבות העובדים, זה המקום שבו המעסיקים מקבלים מידע מדויק. חברות גדולות מפתחות תוכנות מתקדמות המאפשרת מעקב אחר רגש ותקשורת העובדים. כך המעסיקים יכולים לנתח את הרגש של העובדים מאחורי הודעות הדוא"ל והמשימות שלהם, וללמוד את מידת מעורבותם. , מנהלים משתמשים בנתונים אלו כדי להבין אם העובדים מאושרים בעבודתם, האם הם צפויים להישאר, ומהי מידת הפרודוקטיביות של כל עובד ועובד.

המציאות היא, כי עובדים מאושרים עובדים קשה ופרודוקטיביים יותר, ובכך משחקים תפקיד גדול ברווחיות העסקית ובהצלחת החברה.

מעורבות העובדים

חברות עם רמות גבוהות של מעורבות עובדים מציגות רמות גבוהות למדי של הצלחה עסקית. התוצאות מראות בין 2.3% ל -3.8% יותר תשואה על המניות מדי שנה מאשר המתחרים, 22% פרודוקטיביות גבוהה יותר, "38 יותר סיכוי להיות מעל הפרודוקטיביות הממוצעת, ורווח יתר של 2,400 $ לעובד. בפועל, רוב העובדים אינם מעורבים למרות שמעסיקים טוענים שהם כן.

הגברת המעורבות

לא רק שרמות גבוהות של מעורבות משפרות את התוצאות העסקיות, רמות נמוכות של מעורבות יכול להגדיל את עלויות המעסיקים ע"י תחלופת עובדים גבוהה וקשיי גיוס. בהתחשב בשורה התחתונה של היתרונות לארגונים, איך מעסיקים יכולים למדוד בהצלחה ולהגדיל את מעורבות העובדים?

חברות רבות מודדות מעורבות עובדים באמצעות סקרים. סקרים אלו, עם זאת, לעתים קרובות מפותחים ומנוהלים על ידי יועצים חיצוניים, תהליך שעשוי להיות ארוך, מסורבל, ונדיר שמושלם עד תומו. כתוצאה מכך, ארגונים פונים יותר ויותר לדרכים חדשות למדידת המעורבות.

אחת הדרכים לפשט ולהאיץ את סקרי העובדים היא לעתים קרובות לשאול שאלה אחת. לדוגמה, שאלת מוטיבציה, לתהליך הבדיקה. דרך נוספת יעילה במדידת מעורבות העובדים היא לבחון את שביעות רצון הלקוחות, שמושפעים באופן ישיר ממעורבות העובדים.

טכנולוגיות חדשות אף הן מאפשרות למעסיקים לעקוב אחר מעורבות העובדים ברציפות במקום להמתין לבדיקות שנתיות. ישנן טכנולוגיות שמאפשרות לעובדים ולמנהלים לספק זה לזה משוב בזמן אמת.

כלי שנקרא Vibe מאפשר לחברות לסרוק תקשורת דיגיטלית במקום העבודה על ידי מעקב אחר השיחות בפלטפורמת הצ'אט של Slack. ניתוח סנטימנטים של מסרים אלו מצביע על ירידה במורל העובדים, ומנהלים מקבלים התראות כדי שיוכלו לטפל בבעיות באופן מידי.

סקרים בודדים של שאלות וניטור שאלות עובדים יכולים לזהות בעיות, אך כשלעצמם הם לא יכולים לבנות את המעורבות והניטור עלול אפילו לפגוע באמון על ידי האספקט הפולשני של העניין. אז איך מעסיקים יכולים להגביר את מעורבות העובדים?

גישות שהוכיחו יעילות כוללות תקשורת בין-ארגונית, המבטיחה לעובדים בכל הרמות להבין כיצד העבודה שלהם מיושרת עם מטרות החברה ומספקות הכרה תכופה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה