תנו לעובדים תמריצים, שיהיה להם לבריאות!

תנו לעובדים תמריצים, שיהיה להם לבריאות!

חברת הביטוח האמריקאית HighMark השיקה חבילות שכר ותגמול אשר מעודדות את העובדים לנהל סגנון חיים בריא יותר

שיתוף
שכר
שכר

HighMark המספקת לחברות בשוק האמריקאי שירותי ביטוח בריאות לעובדים, מציעה ללקוחותיה כמה מודלים חדשים אשר שנבנו במיוחד כדי לתת לעובדים תמריץ לנהל סגנון חיים בריא יותר.

המעסיקים האמריקאים משלמים עבור העובדים ביטוחי בריאות בשיעור משתנה וזה בהתאם למרכיבים אינדיווידואליים כמו גיל, מצב בריאותי, הרגלי עישון/שתיה, משקל, פעילות ספורטיבית ועוד. ככל שמצבו הבריאותי של העובד טוב יותר וככל שהוא מקפיד על אורך חיים בריא יותר כך פוליסת הביטוח האישית שלו נמוכה יותר. על כן, מודל שכר ותגמול המעודד את העובדים לנהל סגנון חיים בריא יותר היא בגדר ערך מוסף הן לעובד והן למעסיק.

סטיבן נלסון, סמנכ"ל בחברת HighMark: "מודל שכר המכיל רכיבי תמרוץ ותגמול מאפשר למעסיק להשפיע על העובדים בשיטת 'המקל והגזר'. זו דרך למשוך אותם לכיוונים של סגנון חיים בריא וספורטיבי ולהניע אותם מהרגלים מזיקים כמו עישון. אני מאמין שאפשר להשפיע על עובדים באמצעות מבנה שכר ותמריצים שכוללים מענקים כספיים, סופי שבוע , שוברים לרכישת מתנות וכן דמי השתתפות עצמית מיטיבים לעובדים שאימצו סגנון חיים בריא יותר."

באמצעות מודל התמריצים של HighMark המעסיק יכול:

– לתגמל עובדים על ניהול אורך חיים בריא המונע סיכון רפואי
– לתגמל עובדים על עמידה ביעדים בריאותיים אישיים קבועים מראש כגון הורדת רמת הכולסטרול, איזון לחץ הדם וכיו"ב
– לעודד עובדים בעלי בעיות בריאותיות כרוניות (דוגמת אסטמה) לטפל בעצמם טוב יותר הן בהיבט של נטילת תרופות והן בהיבט של הקפדה על בדיקות רפואיות ומעקב צמוד

נלסון: "לקוחות היעד שלנו יכולים לבחור מודלים שונים והם יכולים לבצע התאמות למערכת השכר והתמרוץ לכל עובד בנפרד, על פי צרכים אישיים. זהו מודל שמאפשרת לכל ארגון לבחור את הפרמטרים המתאימים לו ומה שחשוב עוד יותר, זה מודל שמאפשר לארגון להתאים את הפרמטרים לכל עובד אישית, וניתן לשנות את הפרמטרים חדשות לבקרים כך שלמעשה למעסיק יש שליטה מלאה על מערכת התמריצים שלו בהתאם למטרות וליעדים המשתנים או הקבועים של הארגון. אנחנו מאפשרים למעסיקים לנהל את מערכת תגמול ועידוד עובדים בהתאם ליעדים שלהם כשאנחנו מלווים אותם לאורך התהליך. אנחנו מסבירים להם היכן קיימים הסיכונים הבריאותיים, כיצד מונעים היום פציעות, מחלות והדרדרות כללית במצב הבריאותי ומהם הפרמטרים החשובים ביותר למניעת סיכון רפואי, כדי שהם יוכלו לעודד את העובדים לטפל בעצמם באמצעות רפואה מונעת וכמובן, כדי שהם יוכלו לטפל בעצמם באמצעות לקיחת אחריות אישית, יום יומית, על מצבם הבריאותי, שהוא במקרים רבים תולדה של סגנון החיים שהם מנהלים."

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה