דו"ח חדש דרג בראש את תוכנת משאבי האנוש SuccessFactors

דו"ח חדש דרג בראש את תוכנת משאבי האנוש SuccessFactors

דו"ח של פורסטר בחר את תוכנת משאבי האנוש SuccessFactors של SAP כמובילה בפיתרונות ענן לניהול המשאב האנושי

שיתוף
סאפ

השקת תוכנת משאבי אנוש

חברת המחקר פורסטר דרגה את חברת SAP כמובילה בתחום פתרונות SaaS (תוכנה כשירות) לניהול משאבי אנוש – עם תוכנת SuccessFactors שהחברה השיקה לפני כשנתיים. התוכנה מבוססת ענן, ונבחרה להיות מדורגת בראש החברות המציעות תוכנות לניהול המשאב האנושי על פי הקריטריונים: יתרונות הפתרון שהתוכנה נותנת ללקוחות, אסטרטגיית הפתרון, וזאת בהתאם למגמות בענף משאבי האנוש ועל בסיס הלקוחות הקיימים של החברה בשוק זה.

פתרונות מבוססי ענן אותן מעניקה SAP, מדגישות את צורכי הארגונים לנהל את ההון האנושי מתוך המציאות הגלובלית הקיימת כיום, ולפיכך הצורך בווירטואליות ובגמישות. לצורך השגת היעדים העסקיים של החברות, הן נדרשות למערכות ממוקדות עובדים. פתרון התוכנה SuccessFactors HCM suite מאפשרות לחברות לנהל תהליך פשוט של ניהול משאבי האנוש ותהליכי משאבי אנוש בארגון, וכך להעלות את מעורבות העובדים, לייעל את עבודתם ולהשיג תוצאות אפקטיביות תוך זמן קצר. לכך תורמת הגמישות, הפשטות והחדשנות של סביבת הענן.

לדבריו של רמי יאולוס, מנכ"ל נירם גיתן, אחת השותפות של SAP בישראל: "SuccessFactors היא המערכת המובילה בעולם בתחום ניהול ההון האנושי ונותנת מענה רחב וגמיש לכלל הצרכים הארגוניים בתחום. המערכת מאפשרת לארגונים להתפתח גם במגוון התחומים המטופלים במערכת וגם בהיקף השימוש הארגוני ולכן קל יחסית לאמצה".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה